Powered By Blogger

måndag 2 maj 2011

Morgondagens uppdrag i fotoutmaningen är...


Haha... det vet jag ju knappt själv, så det ska bli kul att se... :o). Jag har tagit mig friheten att sålla lite i de bidrag som kom in. Det av den enkla anledningen att alla förslag inte var helt lätta att omsätta i bilder. Och en av mina tankar med den här fotoutmaningen är att alla ska kunna ta bilder utan att behöva lägga alltför mycket tid och energi på det.
Vissa förslag har varit väldigt snarlika, ibland till och med samma, och de har jag slagit ihop till ett enda förslag. Så vet ni hur jag har gått till väga med att få fram de förslag som har en chans att bli dragna under den här veckan.

Jag har inte hunnit kolla igenom vilka som är med på fotoutmaningen ännu men gör det om en stund och lägger då ut en lista i ett eget inlägg, som jag sedan länkar till i högerspalten så att den ligger där och är lätt att hitta och gå in på under tiden som utmaningen pågår. Låter det som en ok idé? Kärlek & respekt!

6 kommentarer:

  1. Eftersom jag är usel på att fota, inte hinner göra det varje dag helt enkelt, så kör jag lite i tråkig textform....

    Hahaha, alltid i min handväska- räknas jobbväskan där? Jag har typ aldrig handväska om jag ska till jobbet- orkar inte släpa två väskor. Lat som jag är...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är me´. Har också lite svårt att hänga med i svängarna så i dag blir det både favoritplagg och handväskan. kram så länge.

    SvaraRadera
  3. Ni gör som ni vill efter vad som passar er bäst. Det är ju det som är så najs med Mollylandia, vi sätter våra egna regler... ;o) Bara superkul att ni är med hur ni än är med!!! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Haha, jag blir nästan nervös med tanken på att fota innehållet i väskan men roligt ska det bli.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Har ställt en fråga till dig i mailen!! Hoppas den fungerar så du kan se..
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Å herregud, vad finns INTE i min väska? :-) Jag är med i a f så du vet :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera