Powered By Blogger

fredag 27 maj 2011

Fotoutmaning – uppdraget på söndag är...


En kluring med andra ord, i alla fall om ni frågar mig... Fast samtidigt riktigt roligt just för att det här uppdraget kan ta sig en hel massa olika inriktningar... Ögonen faller ju på en hel del varje dag och mycket av det är sådant man gärna tittar på. Även om man kanske ofta inte funderar över det... I alla fall känner jag så när jag tänker efter en smula...
Dock har jag ännu inte den blekaste aning om vad jag ska visa upp för er på söndag... måste spåna... Vad säger ni; lätt eller svår utmaning?

Nu tar jag, svintrötta tanten, mig friheten att hålla kväll. Vilket betyder att jag skuttar ut härifrån och därmed fortsätter att suga lite på karamellen med dagens tattoosessiorer... Till imorgon... Så God natt & Kram på er till dess! ;o)

5 kommentarer:

  1. Den var ju riktigt bra - de som kan tolkas på många sätt är roligast tycker jag :-)
    Spännande med gaddningen....ser fram emot att få se den
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag det får det kluras lite på :) Kul! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja den får jag klura på. Det är ju mycket som är angenämt att vila blicken på.

    SvaraRadera
  4. Hmm får man bara välja en sak?

    kram

    SvaraRadera
  5. Nadia: jag håller med dig att de är roligast... och svårast... :o) Kram!

    Odd me: ja jag får också klura ordentligt, har ingen koll alls på vad det kommer att bli... Kram!

    Helen: ja och mycket som inte är det också... ;o) En svår en tycker jag... Kram!

    Hoffsan: gör precis som du själv vill, jag kommer nog att ha mer än en bild tror jag... Kram!

    SvaraRadera