Powered By Blogger

söndag 6 mars 2011

Gårdagens Molly-träff i Malmö – del 3

Det var ett evighetslångt tjat om gårdagens träff från min sida här... Men detta blir i alla fall sista delen med bilder, nu under besöket på AjaBaja, vår sista anhalt. Stor kram till Kristin och Emma på AjaBaja för att ni är så bäst!
Sedan återstår även en shoppingrapport, för ingen träff utan att få utlopp för sin shoppingsjuka. :o) Men där tänkte jag prova och plåta och eftersom jag inte har gort det ännu så får det bli en cliffhanger till... Take care vänner! Kram för nu!




































8 kommentarer:

  1. Nu ser jag allt att Lingonet slagit till på Primebootsen med hjärtat på! Oh så fina! Och vilka fina bilder:) Slå gärna en pling efter halv nio när Marodören sover....
    Såg att en viss tatuerande äkta hälft var med på bildena hos Satanja, är han inte rosa i skallen längre? Kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig Josanne! Hoppas du får vila och slappa lite idag..soffa...mmm...

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ så kul ni ser ut att ha haft det! Nästa gång vill jag också va me!!!!!
    Elle

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Att du tog den på min blus märkte jag inte ens... =)

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder! Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  6. TACK för finfina bilder - känns som jag har varit med lite grand :-) Ser så roligt ut!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Linda: ja shit vad fina Lingons Primisar är, hon var skitläcker i dem!!! Planen var att plinga dig men det gick åt helsefyr... sov bort tre timmar och vaknade som en förvitrrad höna, och hux flux var det dags att spana in de übersmarta vännerna i BB... höras imorgon istället? Eller när du jobbar halvdag? Höär av dig när det funkar så plingar jag då. Kram!

    Lingon: love you darling! Så jäkla mycket!!! Kram!

    Elle: det tycker jag absolut att du ska! Att du baxnar med dig L8 och hojtar till den bästa delen av landet... ;o) Hade varit så skojsigt! Annars sitter jag och spånar på en huvudstadsresa i augusti när det är tatueringsmässa så kanske kan vi stråla samma då istället?... Kram!

    Helen: när här smygs det... ;o) Du var så himla superfin i den, glad att du käpte den. Hoppas ni haft det lugnt och skönt och bra idag. Kram!

    OddandMe: ha dt bra du med. Så himla kul att träffa dig igen igår! Kram!

    Oslotigern: hade varit roligare OM du varit med men vem vet kanske nästa gång... :o) Kram!

    SvaraRadera
  8. WIHOO!
    Tusen tack för en trevlig lördagskväll. Vi skrattade så vi fick ont i magen. Ni är så härliga hele högen! Leendena satt kvar länge vill jag lova.

    Vi ser redan fram emot nästa träff och hoppas att vi ses snart igen!
    KNUS Kristin o Emma, AjaBaja

    SvaraRadera