Powered By Blogger

tisdag 8 mars 2011

Två Dolce skirt till Salu

Jag skaffade dem eftersom de är så otroligt snygga på alla andra. Men tyvärr inte på mig! Jag är helt enkelt en jeanstant och ingen klänning plus underkjolsperson, hur gärna jag än skulle vilja vara det, så därför har jag tagit mitt förnuft till fånga och säljer härmed mina båda Dolce Skirt från hösten 2010:

Dolce skirt, almost black i storlek 1 = SÅLD

Dolce skirt, lite lilac i storlek 2 = SÅLD

De är stora i storlek, jag har tags till båda två och de är oanvända. Men jag kommer ändå att tvätta upp dem innan försäljning eftersom jag har hund och katt och dessutom är en sådan där vidrig rökare.
Jag har köpt dem nya i butik för 999:- styck och min prisidé är 625:- styck, inklusive vanligt porto med Posten.
Vid intresse för någon av dem; lägg en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera råkar vara intresserade av samma underkjol, för då kan alla se vem som kommenterade först. Take care vänner! Kram på er för nu!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill köpa din ljuslila underkjol!
    Skickar mail.
    Titti

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Jag vill köpa den svarta!
    Jag mailar!
    Kram Affi

    SvaraRadera
  3. Josanne- jag har en fråga till dig om biketten:

    Vad har du för storlek? Om du orkar får du gärna svara i bloggen- annars här så surfar jag in här igen... :-)

    SvaraRadera
  4. Hej! Den svarta är jättefin, tycker jag :) Kram

    SvaraRadera
  5. Titti & Affi: jag har sett era mail och jag svarar på dem alldeles strax. Kramar!

    Forbid Me Not: jag skriver hos dig om en stund. Kram!

    Chatarina: ja den är ju det, lite ångest att sälja båda faktiskt men bättre tat någon annan använder dem än att de bara hänger här. Kram!

    SvaraRadera