Powered By Blogger

tisdag 22 mars 2011

Lögner och tekniska fanstyg...

Nu får det vara slut på att jag lovar saker här i bloggen! För det är bara att gå till mitt förra inlägg för att konstatera att jag ”ljög” på två punkter i slutet. Dagensinlägget som jag skulle komma tillbaka med brann inne eftersom jag helt enkelt glömde att knäppa av bilder på min stass innan den blev ersatt av sunkmys. Inget nytt under solen dock, så ni har inte missat ett skit...

Ovanpå det snackade jag om eventuella hemligheter som skulle avslöjas, det efter att ha nappat på en allmänt utkastad tråd hos Bina. Jodå, jag plitade på det som en tossa nu ikväll, och när jag nästan var klar så sa datorn krasch, stendöd och adjö... om än bara för wn stund, men tillräckligt länge för att all text skulle vara försvunnen för evigt... Så om jag inte ska riskera att göra så här...


... med det tekniska fanstyget ikväll, och därmed inte kunna göra några fler inlägg alls under min livstid, så känns det som att det är lika bra att jag stänger ner maskineriet och håller kväll nu. För att återkomma imorgon istället. Kanske med de utlovade temana... kanske inte.
Vi får väl se vad den satans elektronhjärnan känner för då... God natt & Kram!

4 kommentarer:

  1. Men nääääää =(


    (sen erkänner jag att jag fnissar *LITE* åt bilden och ditt målande sätt att formulera dig)

    STOOOOOOOOOOR KRAM <3

    SvaraRadera
  2. He he, bäst att lägga rövva i ejderdunen, innan släggan svingas;) Jag vet exakt hur jädrans förbaskad man kan bli. Hur många ggr har man inte suttit med ett sååå himla bra svar/kommentar och så bara fiser allt sig för att datorn krånglar?!! Brööl-arg blir man!

    Sov lång å härlig skönhetssömn, det ska jag göra!

    Kramisar K

    SvaraRadera
  3. HA HA HA! Sådär brukar min make se ut. Han är den snällaste och mildaste mannen i världen förutom när det kommer till datorer "nu ska du få dig en j-la käftsmäll" brukar han skrika plötsligt och så får datorn sig en kyss... Hoppas inte grannarna skulle gå förbi och höra och undra vem han pratar med(-; KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Fanstyget har uppfört sig so far idag... så ännu är den inte sönderslagen... ;o) peppar, peppar...
    Kärlek & respekt!!!

    SvaraRadera