Powered By Blogger

torsdag 18 juli 2013

Dagens & inget mer eftersom min energi blev stulen

Hade en plan om att bjuda på ett recept, på en lättfixad och kanongod soppa, Ville visat en massa härliga sommarbilder från min by, men de blev visst inte ens tagna, skulle babblat lite mer inredning och kanske låtit er följa med på vovvenad. Och så hade jag tänkt snurra in mig en smula i ämnet tutt-tröjor... 
Men eftersom vissa dagar tycks ha en tendens att matta ut en totalt, fullständigt och ända in i skelettet så blir det rätt och slätt en tråkbild på dagens stass istället:


Blus – Odd Molly Multi anglaise ltd blouse, white, byxor – Monrow Hope trousers, light camo, halsband – Zara, bälte – Cowboybelts, sandaler – förrårsdoningar. 

Men det där andra kommer säkert att trilla in här någon dag, ifall någon, mot all förmodan skulle vilja insupa mitt svammel inom de områdena… :o) Peace out!

7 kommentarer:

  1. Fy för stulen energi....
    Dina brallor är skitsnygga och jag ser fram emot tutt-tröjefunderingarna:) Kram<3

    SvaraRadera
  2. Älskar dina dagens! Jättesnyggt!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha ser ivrigt fram mot tutttröjfunderingarna ;) Oscar har invigt sitt träd och tronar nu högst upp - sötenöt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så är det ibland för oss alla tror jag! Kan planera långa listor som skall göras men så är det som någon sticker hål på en o luften går ur..
    Kul om du får tillbaka energin som försvann.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Tror jag vet vilken soppa. Galet sugen på den för den blev så god. Den ska helt klart göras igen inom kort.

    Vila när du behöver det vännen. Du kommer igen igen. :)

    Ska vi ses nästa vecka kanske innan jag går på semester? Lunch eller så. Fast hur blev det med Helsingör?

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Whoop Whoop! Tutt tröjor, you go girl :-)
    Buhu för att du är energilös :-( Hoppas du mår bättre idag finaste!
    Supermegastor Kram!
    Anna

    SvaraRadera