Powered By Blogger

tisdag 16 juli 2013

Gårdagens stass & inte det minsta ledsen


Kofttröja – Hunkydory Zippy japan knit, almost black, linne under – Odd Molly Rib jersey tank i en slags roströd nyans, jeans – Please (as always), frisyr – i starkt behov av såväl klippning som färgning... 

Även om min gårdagsstass var en smula sorglig, tråksorglig, så är jag inte det minsta ledsen! Vill bara ni ska veta med tanke på kommentarer i förra inlägget. Kommentarer jag tackar och bugar det finaste jag kan för!!! De uppskattas enormt även om jag är slapp och kass på att svara på dem… sorry för det… 
Jag har varit riktigt ruggigt chockad och riktigt gruvligt förbannad men inte ledsen. Inte nu, den biten klarades av ganska grundligt tidigare, innan det så kallade uppbrottet förra lördagen. Jag ÄR faktiskt mest bara glad just nu. Lite dystert, att det skulle sluta så här, sluta överhuvudtaget kanske… 
Men! Det går inte att ändra på det som varit, hänt, blivit... Och därför har jag helt ärligt inte varit så här glad, positiv, framtidshoppfull på väldigt länge. Det finns en hel massa att ta tag i på olika sätt, jobbigt, tidsödande och säkert bakslagsbaserat men jag ser ändå något bra där framme. Något bättre, som gör mig glad... :o) Hoppas ni får en riktigt bra tisdag därute. Peace out för nu! 

11 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt lagt märke till att dina inlägg på senaste tiden har varit mer ljusa och lätta, så det är ju skönt att höra att du faktiskt känner så också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter fin-fint. Se framåt.....
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Det låter skönt! Och det verkar som du bearbetat en hel del tidigare.
    Din inställning nu är helt rätt för att det ska bli så bra som du vill!
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Skön känsla! Ibland blir ju saker inte som man tänkt sig men det kan bli ännu bättre.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Been there, done that! Känner så väl igen mig i det du skriver! Har haft exakt samma känslor! Och det BLIR bättre!! Och tack för maratonblödder i går:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Underbart att läsa,storklem!

    SvaraRadera
  7. Skönt att höra att du ser framåt.
    Det gör ju allt så mycket lättare.

    SvaraRadera
  8. Så skönt höra den fasen är förbi! Lättad du set framåt o verkar lite hoppfull..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  9. Bra att du har blicken riktad framåt!!!
    Kram

    SvaraRadera