Powered By Blogger

söndag 21 juli 2013

Veckans träningsrapport – med ett plus...

... jämfört med förra veckan. Och japp, dessa rapporter är tillbaka... med den lömska baktanken att det förhoppningsvis är för lång tid, och vare sig ni vill det eller ej... ;o) Men rakt av egotrippat så blir dessa stelbenta inlägg pepp för mig att komma igång igen. Lite positiv press när det ska redovisas i offentligheten så att säga... Okej? Och så är jag lite nyfiken på vad ni gör för att peppa iväg er till gymmet så kul om ni vill dela med er... Trevlig söndag därute & Kram för nu!

3 kommentarer:

  1. BRA GJORT! Jag gillar dina träningsrapåorter för det var de och du som fått mig att gå och träna (-:
    Kram!
    Isa

    SvaraRadera
  2. Säger likadant..bra gjort!! Skönt för både kropp o hjärna!! Som du vet är gymmet ett minne blott för min del. Lite avundsjuk blir jag allt emellanåt..men det är som det är!
    Hoppas söndagen varit bra!
    Kram,
    Annelie

    Ps.har svarat på ditt mail.Ds

    SvaraRadera