Powered By Blogger

tisdag 23 juli 2013

Så jag kan få hjälp, för det lär definitivt behövas

Kommer ni ihåg mitt piffande som gick käpprätt åt helsefyr? Tipextårna. Såg ju helt psyksjukt ut så jag började tokleta nagellacksborttagning. Som inte stod att finna någonstans i byggnaden. Däremot uppenbarade sig en annan liten flaska med nagelklet. Så det fick bli operation täcka över istället. Utan direkt bättre resultat:


Guld!... Hur i hela fridens namn har en sådan liten rackare lyckats leta sig in här?... Får nog bli att investera i borttagningsmedel och kanske ännu en kulör idag, i hopp om att bli lite kvinnligt fager om fötterna, istället för dårfärgad… tredje gången gillt liksom. Och som tur är kommer jag att ha sällskap av väldigt saknade vänner idag, så jag kan få hjälp, för det lär definitivt behövas… Peace out & Kram!

7 kommentarer:

  1. Jag tycker att guld är fint men silver hade varit ännu finare så mitt tips är att köpa silvernagellack helst med bling i :o)
    Mvh och ha en bra dag du å!
    Alice

    SvaraRadera
  2. Ja denna nagellacksnovisen har ju inget att komma med... =)
    Tror jag haft målade tånaglar 1 gång när jag varit på fotvård.

    SvaraRadera
  3. Gå till en salong, be dem ta bort eländet. De måste ju kunna.... Annars tycker jag inte att det är alltför gräsligt.

    SvaraRadera
  4. Målar också tånaglarna på sommaren, inte helt lätt alltid! Blir nog bra med ett nytt lack. Såg kommentaren från imorse, så onödigt o dumt. Häromdagen fick Vivvi sig en skopa av okänd (el känd..) anonym. Måste må väldigt dåligt när man skriver så, trist med sådana människor.
    Hoppas du kan njuta av solen!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  5. Josanne my dear, jag tycker det ser snyggt ut!=)

    Kramar i massor!
    Adela

    SvaraRadera
  6. Å skulle vilja se IRL - har aldrig sett någon med guldiga tår :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men guldnaglar är coolt:)
    Kram

    SvaraRadera