Powered By Blogger

lördag 19 april 2014

Dagens två som föröker skärpa till sig på dubbla plan


Eftersom jag har tacklat av riktigt überordentligt på träningsfronten de senaste veckorna inledde jag dagen med operation tvinga mig själv att kasta på mig träningskläder och bege mig till ett cirkelfyspass. Och trots att jag hade tendenser åt mygelhållet där så var det ett bra drag som kickade igång såväl adrenalinet som träningslusten. Så nu ska den bara hålla i sig också… :o) Ett annat plan jag försöker skärpa till mig på och förvandla från bara tjatigt snack till verkställande är det där med att klä mig i annat än munkjackor och halvdassiga jeans. Vilket jag väl lyckades hyfsat med under dagens stadsdejt med coolsköna kamrat Anna. Och det var alla menlösheter jag hade att komma med denna lördag. God natt & Kram!

2 kommentarer: