Powered By Blogger

söndag 13 april 2014

Inte som tänkt, en aningens desperat & dålig cliffhanger

Det sägs att det aldrig blir som man tänkt sig och min dag passar verkligen in på det. För istället för att beta av min måstelista med garderobsröjjning som högprioritet så har huvudvärken från helvetet hållit mig i ett ganska orörligt hårdgrepp… Jag som väldigt sällan har skallebank har nu dragits med skiten in multum i fem dagar. Och ingenting verkar få den att försvinna, inte ens ett par doser piller, som jag tagit till för ovanlighetens skull. Ja inget mer hardcore än Ipren men det är kymigt småknark för mig… Börjar känna mig en aningens desperat att bli kvitt detta illvilliga inkräktande som bara tycks bli värre och värre… Tips någon???... Innan galenskapen blommar ut på riktigt här!… 

Och på tal om blomma så snor jag med mig det som en dålig cliffhanger till det utespanande som jag ägnade mig åt i huvudvärksförträngande syfte, och som gick i påskpyntets tecken. Med just en massa gladtrevliga blomster, som därmed får representera dagens bildskörd. Och med det säger jag tack & hej för idag!

5 kommentarer:

  1. Usch så jobbigt, prova att dricka mycket vätska och sova. Fina blombilder!
    kram

    SvaraRadera
  2. Så trist! Jag säger som Lingon, vatten och sömn. Jag brukar också behöva några baljor kaffe. Men det är kanske inte helt bra för alla... Huvudvärkstabletter tar jag definitivt om jag har ont.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stackars dig, inte roligt med huvudvärk! Brukar själv ta piller, mörklägga o försöka sov bort eländet. Hoppas du mår något bättre idag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Kanske huvudvärken kommer från spända muskler i axlar o nacke? Prova med massage, antingen be nån kompis eller massera själv. Brukar hjälpa mig.

    SvaraRadera
  5. Tråkigt. Kan det vara vårallergi? Får själv alltid hemsk huvudvärk en period på våren som brukar kunna dämpas av någon allergimedicin.
    Ulrika

    SvaraRadera