Powered By Blogger

måndag 7 april 2014

Mina favoriter från Odd Mollys sommarkollektion 2014

Jag har listat mina favoriter från vårens släpp så då är det väl inte mer än rättvist att jag gör detsamma med sommarplaggen. Så här är de jag är mest nyfiken på:


Toppfavoriterna är den första och den sista. Modellen på linne som jag förälskade mig i förra sommaren och klänningen jag provade i Hörby för en dryg vecka sedan. Och resten skulle jag gärna också komma i provrumskontakt med, för antingen hiss eller diss... Återstår att se om jag får chansen till det... Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Jag har också två som önskas i framtiden...Yolo dress fast den ljusa o porch singoalla blusen. Hoppas kan går ju alltid fast just nu en hel del annat som går före. Många snyggingar på din lista, varav två som jag med suktar efter.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Om du provar får du gärna fotografera och visa! Jag saknar dina provningar av Odd Molly, Fira, HM och Annat jättemycket!
    Karin

    SvaraRadera
  3. Yolt skirt skulle gärna få hamna här
    kram
    AnnaSC

    SvaraRadera