Powered By Blogger

onsdag 9 april 2014

Till toppnivå, kulavslöjanden & ingen träningsnarkoman


En välbehövlig fika med två supersköna damer, som i kamrat J och K, en för mig helt ny bekantskap, på favoritkaffestället var vad som behövdes för att få huvudvärken att försvinna och humöret att fara upp på toppnivå. På det ett jobbpass i receptionen på Friskis, där lägesuppdatering med min söta kollega I visade att vi hade väldigt liknande kul och braiga saker att avslöja för varandra. 

Och även om jag visste det själv men några andra, som idiotkommenterar här ibland, tycks tro det så har jag denna kväll, genom tv-programmet Helt sjukt, fått bekräftat att jag INTE lider av ortorexi (fixering vid att hålla en hälsosam livsstil genom att ständigt äta nyttigt och träna mycket). För jag drabbas till exempel inte av abstinens och lider av noll ångest när jag skippar träningen. Så nu uppskattar jag att slippa höra mer om det där tramset med träningsnarkoman och anorexi i fortsättningen, okej!… Ja lite så har min eftermiddag och kväll varit… Peace out! 

3 kommentarer:

  1. Dem är bara avundsjuka för att du tränar och är smal. Många tjocka tål inte det. :-)

    SvaraRadera
  2. Skönt med avbrott tillsammans med sådana du gillar! Behövligt emellanåt. Trist du får avundsjuka människor skriva så onödigt till dig, tråkigt.
    Ha en bra torsdag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Tjena! Tack själv för din härliga energi :-) får vi göra om!
    Kram K

    SvaraRadera