Powered By Blogger

onsdag 16 april 2014

Som kontrast, adrenalinkick & inte helt smart

Körde vidare på dokumentation av tema tråkstassar. Matade skallen full av utbildningsrelaterade ting och tyckte det var dags att plåta lite nyttigt som kontrast till allt godis som det dräller av i min mobil (och mage…) Fick med dagens bjudlunch i rena farten. Klev in på Friskis där jag inledde med ett receptionspass och avslutade med en timme i cirkelfysland, där all trötthet förvandlades till adrenalinkick. Kanske inte helt smart när jag skulle behöva dejta John Blund inom de närliggande minutrarna men kropp och knopp hellre vill njuta piggheten i vakentillstånd… får väl klubba mig i skallen med något hårt… Peace out & Kram!

1 kommentar:

  1. Vad är det för bikerkofta? URLÄCKER! Jag vill ha!
    Cecilia

    SvaraRadera