Powered By Blogger

tisdag 29 april 2014

Nedräkningen står på två


Två dagar kvar av utbildningen. Som har pågått sedan den 11 april, varit rolig men samtidigt rejält energislukande. Med en hel massa nytt inom en rad olika områden att mata in i skallen, och få det att stanna där, det garanterat svåraste… från tidig morgon till sensen eftermiddag. Och jag är inte helt van vid sådana hjärnkrävande aktiviteter. Imorgon väntar skriftligt prov på allt vi gått igenom, och hur länge var det inte sedan jag gav mig i kast med den lilla ångestsysslan... 

Fast jag känner mig ganska lugn ändå, ser det som ett bra sätt att få kläm på vad som fastnat i tantskallen istället för att stirra uppmig på poängsättingar, bedömning, eventuell sågning.. Så bra det med tanke på att jag inte hinner läsa på ett dugg då jag har annan slags aktivitet inplanerad denna kväll. En dyr, lite jobbig, fast nödvändig. Men först matlagning så peace out för nu! Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Som alltid! <3

    SvaraRadera
  2. Lycka till med provet? Hänger jobbet på om du klarar det? K

    SvaraRadera