Powered By Blogger

lördag 26 april 2014

Kvaddighet, softare underlag & sommarattiraljer


Inledde dagen med ett träningspass på kvaddigt knä. Det är i och för sig alltid lite söndrigt men den senaste veckan har det tilltagit rejält i kvaddighet. Det gör ont, hoppar snett, låser sig... Vilket jag har börjat klura på om jag ska skylla på att jag mest sitter still hela dagarna, i mitt huvud låter det i alla fall som en klart rimlig teori... Att jag har mentala problem med stillasittande är känt sedan länge så kanske inte alls otroligt att kroppen hakat på... Vad tror ni?
I alla fall så blev det långvovvenad efter gymmeriet, följt av småfix på stan, som är tokinvaderad av shoppare och strosare denna dag, av någon oförklarlig anledning. För varför ranta på asfalt när man kan softa på mjukare underlag i solskenet... Vilket är exakt vad jag tänker ta mig för nu. Iklädd framletade sommarattiraljer. Mycket najs, inte en enda dag för tidigt... :-) Peace out vänner!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Och vi hitta sanden o ranta i :) dess värre ingen Sangria denna afton men Barfoot gick oxå bra :) nice o trevligt kompis sleep tight kram J

    SvaraRadera
  2. Tror att du kan ha rätt om knät! Min hela kropp funkar lite likadant. Träning på en bra nivå gör att både kropp och knopp mår sketabra! Kram

    SvaraRadera