Powered By Blogger

söndag 27 april 2014

Imponerad, grym extraprisjägare & pinkade på

Den kan inte mäta sig med gårdagen. Men eftersom jag fortfarande är lyckohög efter den så har denna dag varit helt okej i alla fall. Med en snabbvisit på bakluckeloppisen där Jeanette i vanlig ordning hade intagit säljarplats. Jag är så jäkla imponerad av hennes struktur, ambition och ihärdighet, hon slår de allra flesta där, precis som i vänskap… Medan hon fortsatte göra buisness ägnade jag mig istället åt att spendera slantar…


… på Ica. Men eftersom jag blivit en ganska grym extraprisjägare så kom jag hyfsat lindrigt undan. Och ägnade mig sedan åt gratisnöjet långvovvenad i solskenet. Med en hund som har stenkoll på blommor…


… så till vida att de hon inte gillar pinkar hon på, de hon tycker om blir ingående sniffade på i evigheter. Och medan hon gjorde det klurade jag på vad jag skulle laga till middag. Vilket blev ingenting, då...


... jag istället sammanstrålade med Jeanette på hennes dotters jobb, där de har godaste thaimaten i stan. Vilket jag alldeles riktigt tjatar om... Vilket även är fallet med dagens stass då ni redan sett den en gång... Fast nu blir det inget mer tjatat då jag efter att även ha prickat av ett litet gäng måsten på attgöralistan tänker hålla slappkväll framför tv´n. Så peace out för den här veckan!

1 kommentar:

  1. Ja, alltså vädret....jag dör så härligt det är nu och din helg verkar ju varit hur bra som helst, Klemar

    SvaraRadera