Idag tvingades jag kasta av mig Stålkvinnanmanteln. För ett gravt återfall rakt ner i trötthetsträsket är vad jag vaknade till idag. Och det har inte gått över heller, tvärtom. Går som en zombie och tänker ungefär lika snabbt och smart som en nerknarkad betongvägg.
Det enda jag har lyckats tvinga mig till att orka med hitintills är vovvenader. Och det har ju varit bra tillfällen att slå två flugor på smällen tidigare så varför inte vara lika trist idag; och kombinera hundutflykt med dagensfotografering...
Parka coat, grey
Scarf scar, royal
327 – Light cotton embroided, pink
Chrysalis minigown, cabaret
Jeans från Vero Moda
svarta Primeboots
Yes box, jag är helt medveten om att royal och cabaret inte är helt överens på matchningsfronten, men jag gör som jag brukar när jag fått på mig något som inte klickar speciellt bra; jag låtsas som ingenting. För katastrof ena dagen vägs upp av kanon någon annan dag… så det är liksom inte hela världen… ;o)
Nu ska jag kasta mig i sängen igen, insupa lite tv-atmosfär, och likt ett barn på julaftonsmorgonen vänta på paketet som mr Make förhoppningsvis hinner plocka upp på väg hem från jobb idag.
Joråsåatt… tanten har minsann Traderaklickat i största hemlighet... Ett plagg som jag tror härstammar från hösten 2008. Relativt nyupptäckt för mig, en wow-upplevelse på stört och nu håller jag andan för att den håller i sig när jag får plagget på min kropp. Gissa om ni har lust. Annars visar jag ikväll eller imorgon.
Ni ska få se Annie Oakley strap dress, lilac också, för jag har inte glömt, jag är som sagt bara en väldigt slagen hjälte just denna dag. Kram på er därute!