Powered By Blogger

onsdag 3 november 2010

Dagens andra stass & en adopterad mjukisälg…

Eftersom jag hade flaxat in och ut mellan hemmets elementvärme och utemiljöns oförutsägbara svängningar mellan skit och fint så kände jag mig lite för sunksvettig för att vilja ge mig ut för fjärde gången denna dag i samma stass. Så det blev en tur inom duschen och en, i alla fall till största delarna, ny uppsättning Mollysar inför min och mr Makes träff med kompisar.



















Sidentunika som jag inte vet namnet på
Livingloving dress, rouge
Scarf scarf, royal
jeans från Vero Moda
svarta Primeboots
halsband från Rock by Sweden & Unica

Om någon undrar över den något överdådiga mjukisälgen så får ni maila mr Make på ozzy-tattoo@live.se och fråga för jag har helt ärligt ingen aning om hur den hux flux blev hemadopterad… kanske var det på precis samma sätt som han inte fattar hur en massa Mollysar plötsligt har hittat in i just min garderob… Olika prioriteringar, olika intressen, men samma känsla för att vilja rädda det vi tycker om och känner habegär efter kanske…

Nu tackar jag för mig för ikväll. Hoppas vi ses imorgon. Sov gott & kram!

8 kommentarer:

  1. Vilka fina foton! Gillar allihopa.
    Tunikan du har i kväll kan flytta till mig när som helst! Snyggo!
    Kram :-)

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt med Livingloving under sidentunikan! Kommer att sno den idèn! Ha en bra kväll gumman och stooor kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas kvällen blev riktigt bra!
    En tunika i den modellen skulle bara hänga som en säck på mig. Du bär upp dem så attans snyggt!
    den där scarfen är jag avis på och funderar påatt göra en själv.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Godmorgon snyggis!
    Vad roligt ut o träffa lite goda vänner! Piggar alltid upp vardagen. Snyggt med Livingloving som underklänning, du klär upp det så bra!!
    Makens ny adopterade älg kommer garanterat trivas i sin nya familj..
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Lillis: ja tunikan är superskön. Den dyker upp på Tradera lite då och då, ibland går den dyrt, ibland snuskigt billigt så håll koll. Kram!

    Linda: ja jag ville testa om det funkade och tyckte det blev kanon, snyggare i verkligheten är på bilderna. Kram!

    Fengxumamma: jag har också funderat på att sticka sjalar i den här stilen. Det borde väl inte vara så svårt… Hade kunnat tänka mig den i 80 färger till, minst… :o) Kram!

    Annelie: jag tyckte det var lite synd att livinglovingen bara hänger (precis som en massa annat men det behöver vi ju inte gå in på nu… ;o)) Tänkte testa den med fler kombosar sen nån dag. Älgen ja, min hund hoppade på den direkt och gav den en omgång så jag vet inte om den trivs så himla bra egentligen… :o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Vi får hoppas att det inte blir lika många älgar som Mollysar då... ;)

    SvaraRadera
  7. Håller med - snyggt m Livingloving under och jag kommer oxså att sno idén ;-). Tror för resten att tunikan heter Original vs Replica 1-0.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Helen: haha… ja det får vi verkligen hoppas, tror inte att vi skulle få plats med någon Älgorob här… ;o) Kram!

    Anne: vilket skumt namn men why not, jag adopterar det. Ja livinglovingen ska testas med mer har jag bestämt för jag tror den är en underskattad goding som passar till mer än man tror… Kram!

    SvaraRadera