Powered By Blogger

måndag 15 november 2010

Nervös mailbevakning & jag slant på tangenterna…

Jag känner mig fortfarande helt slut, galet värre efter ynka 2,5 timmar i ”svängen”, men jag tror att det handlar mycket om allt runt omkring, oro att inte fixa jobbet och så vidare. Men en sak orkar jag i alla fall.
Och det är att bevaka mailen. Väntar nämligen på svar från DeepFling om att få tillgång till deras förbokningssystem. Nervöst värre, för DEN kan ju redan vara slut, uppbokad, borta ur synfältet… Vill vara lite hemlig om det skulle skita sig men går allt vägen så berättar jag självklart på studs.

Däremot så kan jag istället avslöja en annan sak som också handlar om kombinationen DeepFling och en Molly.
För jag slant visst på tangenterna och råkade klicka i helgen. Men med en rabattkod på 20%, trevlig dollarkurs och ett plagg som vägrar lämna mitt minnescentra så tycker jag väl ändå att jag slant på precis rätt ställe. :o) Och kan därför äntligen se fram emot att få instifta närkontakt med denna snygging:


Art silk tunic, velvet

Det kanske kan tyckas idiotiskt att hålla sig kvar i hösteriet när pre-spring lurar i faggorna men ibland måste man få vara lite idiotisk också…  Skulle jag berätta för maken så tror jag dock att han kanske skulle dra mig i örat.
Det hörde jag precis Maria Montazami säga på tv. Om en väska för 6800:- så där ligger jag allt i lä. Men citatet var oslagbart så jag var tvungen att sno det. ;o)

Nu åter till mailbevakning, matlagning & Hollywoodfruar. Vi ses imorgon. Kram!

10 kommentarer:

  1. Hon säger mycket klokt den där Maria;) Tycker att du har gjort ett toppenköp i all fall! Jag har varit in på deepfling och kollat pree-spring men det var slut på det jag ville ha:( Hoppas din dag har varit bra gumman! Har allt tänkt på dig.....Kram!

    SvaraRadera
  2. Japp den där har jag sååå svårt att släppa också. Den är underbar, och inte minst baktill. Du kommer bli smashing i den!!! ja, fy jag vill ha tokmycket från pre-spring och ändå handlar jag på!!!
    (Finns en specialare till dig på gästbloggen...)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara - äntligen!!! Nu är den i hamn! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag väntar också på ett sådant mail. =(
    Jättefin den du klickade på nu!

    SvaraRadera
  5. En sådan klickade jag också hem från deepfling i går... ha ha!!! Bra smak där ; )
    Hoppas oxå på min lilla förbokning i vitt.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Åhåå, gratulerar till finingen! Den kommer att passa så rätt på dig.
    Förstår att du är trött efter dagen. Det blir bättre ska du se, jag kan faktiskt lova det:-)
    Stora kramen! Vi hörs!

    SvaraRadera
  7. Klart du skulle ha den!!!

    Skönt att denna dagen gick och ett hinder avklarat. Viktigt, viktigt sätta gränser så fixar du detta:)

    Storakramen

    Oh jag har inte kommenterat din nya frisyr: SKITSNYGGT!!!!! Döläckert på dig och modigt var det, puss

    SvaraRadera
  8. Hej! Vilken fining du har köpt!! Ja, visst fanns det mycket fint till våren också!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Godmorgon hjärtat!
    Du är rolig du..drar dig i örat va! Näe det tror jag inte han gör, möjligtvis gruffar lite. Klart du skulle ha denna i velvet!! Se det som en belöning du var väl värd!
    Håller tummarna det funkar med förbokningen o du fått svar.. Har inte förbokat något alls, känner mig riktigt duktig, för tillfället åtminstone haha.
    Tänker på dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Jag har börjat slarva lite med att svara er en och en här... vilket mest handlar om att tiden inte alltid räcker till... Men jag uppskattar allt ni skriver, så ni vet!
    Kollar din specialare sen idag Nena.
    Sköt om er. KRAMAR!

    SvaraRadera