Powered By Blogger

tisdag 30 november 2010

Det blir inte alltid som man tänkt…

Sötaste Katinka har fått hem en helt underbar Mollysjal idag. Det fick mig att förflytta tankarna till den fantastico sjal a la Odd Molly som jag själv kvitterade ut på Icas postutlämning i dagarna, men som jag inte visat. Tänkte ta igen det nu:


Tri knit scarf, almost black spontanimproviserad med von Benzo bandtröja. Snygglir möter sluskkultur. Och vilja att få det fint och lite småvackert faller platt.

För kombinationen av en modell som samtidigt håller igång fyra ilskna grytor på spisen och en fotograf som pratar i telefion under tiden som han navigerar kameran blir tydligen helt enkelt inte bättre än så här….
Bilder som kommer mer till sin fördel utlovas inom en snar framtid... Kram!

3 kommentarer:

  1. Du är jättefin i den! Underbar! Den här sjalen kommer att bli en ovanlig dyrgrip. Kram

    SvaraRadera
  2. Ohhåååhhååå, den går inte av för hackor! Så himlans läcker är den. Jag tror att du kommer att bo i den faktiskt!
    Kram :-)

    SvaraRadera
  3. Katinka: ja den är verkligen superfin och en ovanlig dyrgrip som du skriver. Kram!

    Lillis: haha... nja, den är nog lite för fin för att jag ska våga det... mes som jag är:o) Kram!

    SvaraRadera