Powered By Blogger

måndag 22 november 2010

En dagens får vara allt…


Angora Long Mix Cardigan, royal
Scarf Scarf, royal
Jacquard sleevewarmers, multi
Quicktip tunic, lite indigo
Chrysalis minigown, lite indigo
Jeansleggings från Vila

Om jag inte ska berätta om min dag på jobbet, som även platsar under benämningen dagen från helvetet del 6 sedan förra måndagen, vilket jag inte ska eftersom jag inte riktigt känner för att plåga er med det, så har jag inte riktigt något mer att förtälja just nu. Så en dagens får vara allt för nu.
Hoppas ni har en bra dag därute. Vi ses lite senare igen. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Då hoppas jag verkligen fortsättningen på dagen blir betydligt bättre..!!
    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Annelie: tack vännen! Jo den blev bättre, mycket bättre. För den blev en fika med Johanssonskan. Synd att du bor så attans långt bort... KRAM!

    SvaraRadera