Powered By Blogger

torsdag 11 november 2010

Dagens & jag tar en bloggpaus…


Så ser jag ut idag. På ytan. Inombords är detta en mer rättvis bild av sanningen:


Anledningen beror på yttre omständigheter som gör att jag känner att jag måste ta en bloggpaus. Det har absolut ingenting med er att göra och jag vet inte heller hur långt avbrottet blir. Jag kanske är tillbaka redan ikväll, eller om några dagar… kanske veckor, vi får se hur allting utvecklar sig…

Var rädda om er vänner! Glöm inte att ni är värdefulla! Kram på er så ses vi…!

33 kommentarer:

  1. Hoppas du snart får ordning på det inombords. Vi väntar till du känner dig sugen och är tillbaka.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ta väl hand om dig gumman! Tänker på dig.....Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Hoppas att allt ordnar sig och du snart är tillbaka..jag kommer att vänta tålmodigt :)
    Varma kramar

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig, jag finns om du behöver....
    Tack för dina stöttande ord, ja "life sucks sometimes"....
    ska ha ett samtal i morgon så får jag se vart det leder...
    En stor kram!

    SvaraRadera
  5. Vi väntar på dig! Det vet du! Fast lite orolig blir jag förstås..
    Var rädd om dig vännen!
    KRAAM

    SvaraRadera
  6. Ta hand om dig, det är det viktigaste. Jag finns kvar här när du vill komma tillbaka, det är säkert. Kramar

    SvaraRadera
  7. Hoppas du snart får må bättre... låter inte bra.
    Håller med om att man blir lite orolig.

    Några visa ord från Bo Kospers Orkester.

    "Men det blir bättre sen
    Andas bara lugnt
    Låt dig sköljas med"

    Saknar redan dig och dina inlägg.

    Keep Shining!

    Kram
    L8

    SvaraRadera
  8. Du vet vi finns här:)Ta hand om dej/K

    SvaraRadera
  9. Du är välkommen tillbaka när du känner att det är dags.Och jag hoppas det blir snart.
    Men var sak har sin tid.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. *kramar om* och hoppas att du snart mår bättre...

    Kram

    SvaraRadera
  11. Åh vad tråkigt! Jag läser din blogg varje dag även fast jag kommenterar sällan. Vi ses när du är tillbaka! Stor kram

    SvaraRadera
  12. Tråkigt att du har det jobbigt!! Viktigast att du tar hand om dej - vi finns kvar!
    Stor kram
    P.s Yarnbard är ute och rör på sig i dag tillsammans m sopiler i royal ;-)

    SvaraRadera
  13. Spoiler ska de så klart vara.....

    SvaraRadera
  14. Vad tråkigt! Hoppas allt går framåt och blir bättre så småningom!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Du får styrekkramar när vi ses

    Poss po daj

    SvaraRadera
  16. Hör av dig om jag kan hjälpa på något sätt! KRAMAR

    SvaraRadera
  17. Stor kram till coolaste Molly-bruttan EVER!!!!!Helénakramar

    SvaraRadera
  18. Ta hand om dig! Kram! /Johanna (som var med på Malmö-träffen i sept)

    SvaraRadera
  19. Tråkigt att du inte har det så bra!! Det är viktigt att ta hand om sig själv och sätt stopp när man behöver det... Jag hoppas att du kommer tillbaka snart men du får bara ta den tiden du behöver!! Vila.... Andas...

    Jag har aldrig fått tacka dig för att du fick igång min blogg genom att du la till min blogg i din lista på Odd Molly Bloggar. Utan dig och Bina hade nog ingen hittat min blogg!! Tack!!

    Vad bra att du har en semester i sikte, ett par lata veckor i solen brukar hjälpa!!!

    Kram.

    SvaraRadera
  20. Ta hand om dej! !Hoppas få läsa mer när du är tillbaka:)Men tänk på dej själv nu...Kram Kram =)

    SvaraRadera
  21. usch då¨!! Hoppas du mår bättre snart och det reder upp sig. en STOR kram och hoppas vi ses snart!!

    SvaraRadera
  22. Å vännen vad ledsamt att det är så. Hoppas livet får rätsida igen och att du hittar de lyckliga dagarna igen. Jag väntar också på dig, vi kan inte vara utan dig!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  23. Bläsch! Tänker på dig och längtar tills du är back! Ta den tid som behövs, då blir det bäst.
    ta hand om dig!

    kram

    SvaraRadera
  24. Tänker på DIG! Skickar styrkekramar!!

    SvaraRadera
  25. Klokt! Vi finns ju kvar sedan, fokusera på viktigare saker! *kram*

    SvaraRadera
  26. Ta hand om dig! Det behöver du! Kram

    SvaraRadera
  27. Hej Josanne!

    Alla mina tankar är hos dig och skriver som Dr. Molly är det någonting så hör av dig.
    Allt gott mitt i vad det än vara månde.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  28. Vill bara säga att jag kommer sakna dina galna och ursnygga kombos. Ingen klär sig som du i OM!
    Hoppas pausen blir kort för vi kommer sakna dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  29. Ja, du SER inte ut att vara sådär gla å go som du brukar se ut , när vi träffas.... så jag slänger över massor med kramar & hoppas att sagofén kommer i natt & gör dej glad igen ♥

    SvaraRadera
  30. Jag hoppas att allt ordnar sig för dig på bästa sätt och att du snart är tillbaka i bloggvärlden.

    SvaraRadera
  31. Var rädd om dig! Nu när jag inte hinner läsa bloggarna pga allt annat som händer så är jag ändå inne här varje kväll och inspireras av dina bilder och undrar hur du har det. Kram!

    SvaraRadera