Powered By Blogger

tisdag 2 november 2010

Disktrasa nummer 2 is in the building



















Så var den här, disktrasa nummer 2. Almost black har fått sällskap av vintage chalk. Idiotiskt att ha två? Ja förmodligen med tanke på att det finns en hel hop med annat snyggt att utöka Mollyroben med.

Men det är så jag tänker, är och gör. När rejält tycke uppstår så säkrar jag upp med fler i andra färger också. För då vet jag att plaggen blir använda. Och det har funkat. Förutom med ett par ynka munderingar som var fel i färg eller storlek och som därför har fått nya hem istället.

Det är faktiskt en hel del Mollysar som jag har just fler än en av. Och jag har en liten bloggtanke med dem. Ett koncept som jag funderar på att sno rakt av från Helene som har bloggen Art of Non Sense. Hon har nämligen i ett par inlägg presenterat plagg som hon har just mer än en av samma.
Vad tror ni om det? Kan det vara något av intresse att läsa? Bilder på plaggen och någon liten story om dem. Vilka, hur, när och varför ungefär… Och är det fler som vill haka på så får ni ju såklart göra det, bara kul!

Nu över till matlagning, ”mitt i natten” som vanligt i det här huset, och så undrar jag varför jag sväller hela tiden… hmmm… Jaja...
Hoppas ni har en bra kväll därute i landet. Vi ses imorgon. Kram på er!

15 kommentarer:

  1. Snyggaste disktrasan ever ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. wow! Du ser strålande ut i disktrasorna. Vilka fina köp!
    kram.

    Ps. Japp det låter som en skojig idé!

    SvaraRadera
  3. Ahhh, kan man ha för många snygga disktrasor. Dom är så fina och kan kläs upp eller ner:) En mycket användbar "trasa" mao./K

    SvaraRadera
  4. Du är så snygg i denna också!! Förstår dig fullkomligt eftersom jag gör likadant! (vilket gör att jag ibland undrar i mitt stilla sinne om hur det står till egentligen, haha..) Skönt det finns fler alltså. Jag å min sida sneglar på den svara trasan..vi får se hur det slutar här.
    God spis!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Underbar disktrasa, du är jättefin i den.
    Ja, jag vill gärna se plagg du har mer än 1 av, tycker det låter kul.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Näpp, inte idiotiskt alls. Faller man för ett plagg ska man ha fler det är Mollybudordet nr. 1. Har just inhandlat nr. 3 av en älskad modell och sitter som på nålar att få hem den!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oj då, glömde ju..tycker det vore kul om du visar dom du har fler av! Storyn bakom är ar alltid intressant..bra idé!
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Det är bara smart att köpa på sig fler likadana i olika färger, som du skriver så vet man ju att det blir använt. Dessutom är du ju så snygg i allt du hänger på dig.
    Kramar till dig från Eva

    SvaraRadera
  9. Snyggaste disktrasan - ja och den svarta såklart!!! Grattis till ett super köp!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ja men fan vad snygg man kan va då! I en disktrasa dessutom;) Vill ha!! Snygg dagens hade du dessutom....Kram stumpan!

    SvaraRadera
  11. Jag älskar dina kombinationer, alltid så snygga!

    SvaraRadera
  12. Bababbing!!!! Helt enkelt utan krussiduler. KLOCKRENT! Kram babe!

    SvaraRadera
  13. Det är kul! Det roliga är att jag inte alltid själv tänkt på att jag har mer än en av samma utan det upptäcker jag allt eftersom :-)

    Idag kommer ett nytt sådant inlägg.

    SvaraRadera
  14. Det blir inga personliga svar den här gången tyvärr, känner att jag inte riktigt hinner det. Men jag läser och uppskattar vartenda ord ni skriver, tackar och bockar! Kram på er!

    SvaraRadera