Powered By Blogger

fredag 26 november 2010

Dagens – snart omsvidad och på väg till Malmö

Emb bikette denim jacket, vintage denim
327:a, lite military
Chrysalis minigown, powder
Scarf scarf, royal
Jacquard sleevewarmers, royal
Jeans från Gina Tricot
svarta Primeboots

Men snart kommer den stassen att bytas ut mot något helt annat, jag vet inte riktigt vad än, bara att den här kommer att få spela en av huvudrollerna:


För självklart måste man hedra sin kamrat genom att bära hans bands tröja när man ska till Malmö arena och se Jay Smith ta sig an Lady Gaga och Phil Collins. Sjukt spännande låtval...

Men först ska jag träffa en kär och saknad Mollysyster i den stora staden i söder. Det här lär troligast vara det sista ni hör från mig denna fredag för jag har ännu inte gett mig i kast med att försöka klura ut hur man mobilbloggar…

Hoppas ni får en superbra fredagkväll. Kanske får ni se mig tokvinka i Idol ikväll, kanske inte… Oavsett vilket så ses vi imorgon. Kram på er!

17 kommentarer:

  1. Det låter som en riktigt härlig fredag! :)
    Själv ska jag bänka mig framför TV'n och självklart hålls tummarna för Jay även ikväll. Ska absolut spana efter tokvinkande Josanne och ser fram emot kul läsning imorgon.
    Ha en underbar kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lite sen att kommentera men här kommer det i alla fall:
    Skitbra att du sa upp dig om jobbet får dig att må dåligt. Heja Josanne!!!

    Kramar Affi

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fin tunikan och linnet var ihop. Slurp!
    Kram
    L8

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får en underbar kväll! Bra att du sa upp dig från jobbet,modigt! Man ska inte behöva må dåligt! Stor kram

    SvaraRadera
  5. Skall hålla utkik efter dig och vinka tillbax från TV-soffan! Hoppas ni får en riktigt härlig kväll - det förtjänar du!!

    kram

    SvaraRadera
  6. Åh...du är så modig!!!! Starkt av dig att våga lämna jobbet när det bara tar energi från dig och härligt att du prioriterar det som är viktigast...du själv! Ska hålla utkik efter dig på tv:n ikväll. Ha det superkul och lycka till med det du bestämmer dig för att göra framöver!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Vilken dag du har då!! Så himla kul med både Mollyssyter o sedan iväg för lyssna på Jay!! Gissa om jag kommer leta mig fördärvad efter en febrilt vinkande underbar Josanne, haha..
    Önskar dig en superkväll vännen! Själv bänkar jag mig framför tv,n med telefonen i hand..
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  8. Ha en härlig kväll!!!
    Jag blev lättad och glad när jag läste att du tog mod till dig och sa upp dig! Det är verkligen inte bland otrevliga människor man ska tillbringa sitt liv. Ditt beslut kommer du aldrig att ångra och jag skulle tro att det är ett "topp10-beslut" när du någon gång summerar...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Då vet vi vad vi ska kolla efter - din tröja =)
    Äsch strunt i mobilbloggandet, du behöver mobilen för att ringa och rösta ;)

    SvaraRadera
  10. Grattis till att ha sagt adjö till ditt gamla jobb om det nu inte var något att ha!

    Det som gäller nu är nytt liv, nya möjligheter...du kommer att hitta något vettigt att göra ska du se.

    Ha så kul i kväll!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  11. Ha så kul, jag är inte alls avund på dig;) Kram

    SvaraRadera
  12. Låter fantastiskt!
    Hoppas ni får en toppen kväll!

    inte lärt dig svara på sms heller förresten..? ;P

    SvaraRadera
  13. Fin outfit! Gillar bilderna med lingonberrie-ni är störtsköna! Hoppas du har kul i kväll, håller utkik från soffan.
    Kramis

    SvaraRadera
  14. Upptäckte nu att jag glömt svara er här. Sorry... och Kram!

    SvaraRadera
  15. Ha en skön fredag.

    Får jag fråga en sak. Är pinupp jackan mer figursydd? Ser nästan ut så på bilderna när du har dina båda jeansjackor öppna.

    Tabby

    SvaraRadera