Powered By Blogger

tisdag 23 november 2010

Fulltalig trio & nervös bevakning

Trion är fulltalig! Vintage chalk och drak grey har äntligen fått sällskap av velvet. Art silk tunic från DeepFling har landat. Utan avi men lyckades få ut den i alla fall.


Sjukt fina pärlbroderier framtill, som jag inte har på mina andra två. I´m in love! Tänkte att jag skulle fullborda detta skrytinlägg med en snabb provning men tunikan vägrade att beblanda sig med något så lumpet som mysbyxor så därför blev det inget med det.
Och jag orkar inte bråka heller för nu står matlagning på programmet. Fisksoppa med vitlöksbröd. Och sedan ska en Tradera-auktion hållas under hårdbevakning. En riktigt riktigt nervös vaka...
Berättar sen hur det gick. Hoppas ni har en bra kväll. Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Å vad det ska bli kul att se bilder med den på.
    Kram

    SvaraRadera
  2. aaa den är ju döläcker-du passar verkligen i den modellen. Kul o få se den på! kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, jag har fått likadan idag:)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. *köpstopp, köpstopp, köpstopp...klick, radera...*

    SvaraRadera
  5. Hilde: jag tror den blir dagens imorgon, vi får se. Kram!

    Filippa: tack söta! Jag föll stenhårt för art silken, efter att först ha dissat den som trist på produktbilderna… så kan det gå :o) Kram!

    Fengxumamma: vad kul!!! Visst är den sjukt mycket snyggare än man trodde… Kram!

    Lillis: haha… samma här… alla reor, man är ju halvvägs till hispan vid det här laget. Vill, ska inte, vill, ska inte… Vi får hålla varandra i örat. :o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till finaste tunikan!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jeanette: tacktack, det är ju väldigt mycket din förtjänst/ ditt fel... som är så förbenat snygg i den ;o), hoppas den är hälften så snygg på mig... Kram!

    SvaraRadera