Powered By Blogger

tisdag 2 november 2010

Dagens – skiter i deppet & ska hämta paket

Idag skiter jag i deppet och kör på den positiva linjen istället. Har faktiskt till och med tagit ett första steg mot projekt livsförändring nu på förmiddagen. Ja, ett minimalt är väl snarare den korrekta termen, för det kan identifieras i stil med snigeltramp. Men i alla fall… Framåt it is! Stassen som är ute och luftas idag är:



















Parka coat, chalk
Scarf scarf, royal
Art silk tunic, dark grey
Chrysalis minigown, cabaret
Jeansleggings från Vila
svarta Primeboots

Inget nytt under gråtäcket alltså eftersom jag burit den här kombon förr, men den är skön och lite snygg och det var så jag ville känna mig idag. :o)

Nu ska jag iväg och hämta paket. Japp, den efterlängtade USA-leveransen har landat hos mitt postombud. Och även om jag visat det för er tidigare så är det nog troligt att jag demonstrerar innehållet i det en gång till i alla fall. See you!

5 kommentarer:

  1. Men det är ju klart vi vill se bilder på nyförvärvet.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul med paket!! Och nyfiken är jag..Ha en jättebra kväll
    kram

    SvaraRadera
  3. "Öppna ditt fönster och släpp lite solsken in..." Eller ja. Här har det regnat en del. Men man kan ju låtsas=) Kram!

    SvaraRadera
  4. Jeanette: självklart, de kommer om en stund… Kram!

    Chatarina: ja inget slår känslan av att vandra hem med ett paket från postombudet… ;o) Kram!

    The Queen…: haha… stengrått och regn här också men ojoj vad jag har sollåtsats, och det funkar ju faktiskt. Magiskt! Kram!

    SvaraRadera
  5. Nu är Nicke Nyfiken på plats här igen;) Varje gång jag ser bilder på dig och Art silk tunic blir jag sugen:)
    Kram

    SvaraRadera