Powered By Blogger

lördag 6 november 2010

Annie och jag = snyggdress möter köttbulle

Så har jag då äntligen lyckats prova och ta bilder på mig och Annie Oakley strap dress, lilac. Det blev ett fall av snyggdress möter köttbulle i kraftigt lysrörssken:



















Ni får låtsas att min gulsotsliknande hud egentligen är en solbränna, att den mindre lattjo köksmiljön är en strand på Kap Verde och att jag har fått till ett snyggare knyt på de lila banden som hänger ner. För det är på detta, betydligt mer smickrande sätt som jag har tänkt oss tillsammans. Om en månad. Cylinderkroppen får ni väl helt enkelt inte låtsas om alls…

Det verkar bli en regning lördag här i min lilla del av världen. Får se vad vi hittar på, har inget bestämt än. Hoppas ni får en riktigt bra dag. See you sen. Kram!

16 kommentarer:

  1. Godmorgon snygging!
    Du är så fin i denna dressen!! Jag KAN verkligen SE dig glida runt nere på Kap Verde i denna!
    Mycket mycket fiiin..
    Var rädd om dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Annelie: det blev lite smått antiklimax när jag stod där i den, blek och fet och allmänt trist, så tack söta för din uppmuntran! Sköt om dig vännen och hoppas det är lite ljusare idag. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Klänningen är verkligen skitsnygg och du kommer ett vara snyggast i hela Afrika i Annie (som jag fortfarande tycker är finast i lila)! Snart är ni där:) Ha en bra helg du med! Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Jag hittar ingen köttbulle? Klänningen är vacker på dig, och med lite brunfärg kommer det att bli toppen. Ha en super dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jo, den har jag! Mailar efter promenaden.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Man Googlar en sak, hamnar på en fantastisk blogg, klickar sig vidare i bloggarens blogglista och en HEL VÄRLD av superfina bloggar man inte hade en aning om existerade ploppar upp!!!
    Här har vi en sån!
    Rolig också!
    Att prova kläder i lysrörssken är aldrig roligt. Jag provar sällan kläder i affärerna - för då skulle jag aldrig köpa nånting.
    Men jag tycker klänningen ser jättefin ut på dig! Och väldigt fint med flip-flops till!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Om den är så snygg redan nu, hur ska det då inte bli på Kap Verde! Jösses!!!!
    Här skiner solen från en blå himmel, hoppas det inte blir något av regnet hos er!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Wieee, du får mej att längta till solen.
    Superfint - Annie O i solen på Kap V kan aldrig bli fel.
    Flipflops....yes, solisar...yes, sand mellan tårna...åh vi som fick snö inatt. *suck*

    Å du, köttbullarna måste du ha lagt in i kylen, ser dom ingenstans./K

    SvaraRadera
  9. *busvisslar* Du är skitfin och ingen köttbulle!!!!
    Förstår att ni längtar till Kap verde!
    kram

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Först och främst; en vegetarian kan väl aldrig bli till en köttbulle? Nä, du är en snygging och kommer att ta Kap Verde med storm när du landar in i Annie.
    Här skiner solen från en klarblå himmel och nu ska det målas och sedan gudstjänstas, så kan det väl heta?
    Kramar från oss alla till er alla
    Eva

    SvaraRadera
  11. Jag ser dig på stranden redan and you look niiiiice!!
    Kram.

    SvaraRadera
  12. Äntligen får vi se dig i klänningen och jag är inte ett dugg besviken för du är så läcker i den! Mmmm, ljumma vindar som fladdrar i kjolen, den varma sanden som sipprar mellan tårna. Ljudet av vågorna som rullar in över stranden. Makens varma hand i din... *poff* Välkommen tillbaka till bondvischan lillis...
    Kram du vackra!

    SvaraRadera
  13. Ser ingen "köttbulle"; ser en SNYGG KVINNA i den SNYGGASTE AV SNYGGASTE KLÄNNINGAR!;D Du är superfin!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  14. Ni är så söta som lyckas få skabbig tant att känna sig lite okej i alla fall! Skulle vilja svara er alla enskilt men eftersom jag är pannkaksfixarkärring just nu så hinns det ju inte riktigt med tyvärr… :o( Next time! Ha en bra kväll. Kramar!!!
    Casa del Caos: haha… kul att du hittade hit… hälsar på dig imorgon.

    SvaraRadera
  15. Finaste Josanne: Kan du upplysa mig. Har precis slagit till på denna vackra klänning, fast det ser ut som det gör här ute....ja,ja. Undrar om du vet vad nypriset på denna sötnos var. Var det 4.999 kr?
    Tack och trevlig helg!!
    KRAM!

    SvaraRadera