Powered By Blogger

söndag 14 november 2010

Dagens på en fantasibristande båtfärd

Eftersom jag och mr Make har så extremt livlig och spirituell fantasi så gav vi oss i kast med något nytt idag… Hmmm… nääää, såklart gjorde vi inte det eftersom jag ljög rätt fett där, vår fantasi ligger i själva verket i kroniskt ide. För när vi bestämde oss för att liva upp dagen med något kul efter en ruggig och blöt vovvenad så var båtfärd det enda vi lyckades spåna ihop.
Så båt it was. Och det blev denna stass som fick följa med på trippen:




































Kettle coat, dark powder
Wigwam dress, grey
Chrysalis minigown, lite lilac
Jeans från Vero Moda
svarta Primeboots
väska från Diesel
dödskallehalsband Rock by Sweden & ett jag glömt namnet på
Utomhus även Parka coat, chalk
och stickad sjal från Minzo

För övrigt så har min dag mest präglats av tvätt, disk, matshopping… Ja ni vet, alla de där måstena, därför har jag inget mer upplyftande att rapportera om...

Jag har däremot fått två Awarder tidigare i veckan, som jag är så glad och stolt över. En av coolbruttan Sanni bus och en av vackraste Mollyholic. Det är samma Award, som går ut på att man ska berätta sju sanningar om sig själv. Jag hade verkligen tänkt att ta tag i det innan veckan var slut.
Nu är den ju inte riktigt det än så det kan hända att jag lyckas hålla det jag föresatt mig. men med en verklighet som gallskriker så är det troligaste scenariot att det får vänta till nästa vecka… Men sanningarna kommer… :o)

Önskar er en superbra söndagkväll. Var rädda om er! Kramar!

6 kommentarer:

  1. Din nya look - håret alltså - jag måste få säga att det var skit snyggt.
    Själv går jag nu omkring och ser inte klok ut - men jag får ju fina uppslag av dej bl a./K

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken läcker frisyr, den passar dig och din personlighet perfekt tycker jag! Läckert, tufft och snyggt! Kram från Lisa :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att en båttur är enormt kreativt! Vårt mest kreativa brukar sluta i en park i närheten. Och cool som få på båtturen var du!
    Mysig kväll,
    Lindiloo

    SvaraRadera
  4. Vad kul, det är ju roligt åka färja sådär!! Vad snyggt det var med Kettle coaten över Wigwamen! Halsbanden passade perfekt till.. Har varit solo här idag, maken har sysselsatt hjärnan på sin lediga tid(schack). Tur att det är nån utav oss som använder skallen, haha.. Jag pratar o han tänker..
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu behöver jag inte vara avis på dig längre med den grå wigwamen, för jag fick nämligen hem en egen förra veckan!! *glad* den är verkligen SÅ fin!
    kram

    SvaraRadera
  6. Mimmi: tack söta! Jag kände också att jag inte såg klok ut så jag konsulterade ûberdarling och tillika frisör Linda http://linda-gunnarsson.blogspot.com/. Och när sedan den lokala frisörskan sa samma sak som henne så slog jag till… Trots att jag egentligen inte vågade… Så om du känner samma så klipp till. :o) Kram!

    Lisa: tusen tack snälla! Kram!

    Lindiloo: fast vi åker ju alltid båt… :o) inget fel på parker heller, mysigt. Tyvärr inte vid den här årstiden bara. Kram!

    Annelie: ja det funkade nog med kettlen över wigwam eller hur? Tycker det är så synd att kettlen knappt används så jag tänkte ändra på det. Haha… du är för rolig… ”Jag pratar o han tänker…” Du tänker rätt bra du också gumman. Kram!

    Filippa: Grattis! Har tänkt på dig när jag sett den grå på Tradera. Kul du fick tag på en! Hoppas du behåller din dark pink för du är kanonsnygg i den! Kram!

    SvaraRadera