Powered By Blogger

fredag 12 november 2010

Dagens och nummer 3 i startfältet…

Eftersom jag har förbrukat en hel hop av bokstäver i mina senaste inlägg så börjar veckodosen sina rätt ordentligt. Bäst att spara några till helgen tänker jag… Så därför får ni istället två bilder med fåordiga texter. Foto 1 = dagens:


Art silk tunic, vintage chalk
Chrysalis minigown, lite green
Jeansleggings från Vila

Foto 2 = fredag kväll, Idol på tv4, nr 3 i startfältet. Såklart måste jag göra det här:

Foto: bildbyrån Stella Pictures

... flasha Jay Smith. Precis som jag har gjort de senaste fredagarna – the man, the röst och framförallt Mr Rock! Vilket är dagens tema. Jag bara vet att han kommer att få Primal Screams sångare att framstå som lekstugeamatör. Så missa inte det om ni vill ha en fet upplevelse denna afton :o) Kramar!!!

14 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blev att se dig i bloggen igen, blev rädd att inte få se dig på ett tag=)

    Hoppas du mår bättre nu. Och wow! Scrollade ner och fick se din nya snygga frisyr- KANONFINT!!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Shit vad bra han är den mannen!!! Har hållit på honom från början och tar han inte hem det, ska jag fasen aldrig kolla mer. tack förresten för en jättebra och modig blogg!

    SvaraRadera
  3. Växeln hallå hallå..vad tror du jag gör.. Ringer såklart!
    Kram

    SvaraRadera
  4. I mitt "nya bloggläsarliv" har jag lovat mig själv att kommentera lite mer (dvs över huvudtaget)!

    Supersnygg frisyr - verkligen kanonsnyggt! En ovation till din dagens också (fast de är ALLTID snygga...du lyckas tuffa till "söta gulliga" Odd Molly på ett jätteläckert sätt). Måste få fråga kring dina nyförvärv av 327:or - är den grå av den "gamla sorten" med råa kanter o lite grövre tyg? SÅ himla snygg, jag är en sucker för råa kanter o den färgkombinationen måste vara den optimala 327:an!
    Ha en bra helg!
    -Runa

    SvaraRadera
  5. Jag är nästan ordlös över den mannen! Jeeesus christ vad bra han är.....Kram!

    SvaraRadera
  6. Måste bara poppa in här och säga att din frissa är gorgeous!! Så himla fin..
    Vi hörs och ses!!!
    Kramar!!!!

    SvaraRadera
  7. Skickar en kommentar, som ett allt-i-ett, på dina sista inlägg...
    Först och främst är jag oerhört glad att du vill fortsätta blogga! Jag blev lite orolig ett tag... Din blogg är en inspirationskälla av stora mått och det skulle göra livet mycket tråkigare om jag inte fick läsa om dina funderingar och se dina bilder.
    Din nya klippning är supersnygg!!! Klär dig så bra, bra val!
    ...Och Jay, ja visst har du rätt...
    Ha en härlig helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Flasha på du - han är helt klart bäst!
    Med Linnea som 2a.

    SvaraRadera
  9. Hej! Snyyygggg du är i håret!!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Hade missat det stora klippet. Wow, helt rätt på dig!!
    Men du, kan orden ta slut??? Det har jag aldrig märkt, jag tror att hos mig förökar de sig när jag använder dem, typ...!
    Helgkram

    SvaraRadera
  11. ...och mitt i min jättehektiska jobbvecka hade jag lyckats missa att du tänkt ta bloggpaus. Och jag är bara så glad att du inte gjorde det!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Jay är ju Cobain reincarnated eller något i den stilen, Grym helt enkelt, som vi ju vetat många år...
    Och du är superfinast i håret älskling!!!
    Love ya!!!! Puss!!!

    SvaraRadera
  13. Jag tar mig friheten att vara så slapp att jag inte svarar er enskilt här, utan jag kastar istället bara ut en stor kram som ni kan greppa allihop om ni vill. :o) Love you!

    SvaraRadera
  14. Jay rockar fett!!!

    O vad snygg du blev i håret, passar dig bra och framhäver ditt vackra ansikte.

    SvaraRadera