Powered By Blogger

tisdag 23 november 2010

Fel paket – för USA visade sig vara Egypten…

Det blev inget skrytinlägg igårkväll som jag ville. Visst kom maken hem med ett paket, men det var ju liksom fel paket. :o(
Nja, fel och fel, det var ju det paketet som avin handlade om fast jag trodde att det var min Amerikaleverans eftersom postsökningen avslöjar att det ska finnas på utlämningsstället det också. Men de kunde inte hitta det utan avi så då blev det istället mitt klick till mr Make som ensamt blev uppackat.
För snälla frugan såg till att fyrdubbelt utöka hans nya psykofetisch…



Han har börjat samla på tossiga babuschkor. Efter en uppsättning bävrar och ryska presidenter så kan nu alltså även dessa egyptier sålla sig till den församlingen.
Han blev glad och jag hoppas på att mitt paket står att gräva fram idag istället.

Men först väntar dusch, frukost och sedan jobb. Eller som jag gissar på, dagen från helvetet del 7… :o) Vi ses senare. Kram på er och ha en bra dag!

8 kommentarer:

  1. Vilka coola babuschkor! Vilken omtänksam fru du är:) Ha en bra dag gumman!
    (Jag har klickat;)

    SvaraRadera
  2. Godmorgon hjärtat!
    Jaså det var makens mystiska paket som anlände istället..ja då blev väl han glad åtminstone!
    Hoppas ditt kommer idag då..
    Vill inte gå ut idag..vill inte!! Regnar på tvären rejält! Eldar i kaminen, hundarna beter sig som katter, ligger toknära värmen.,fast söta är dom!
    Ha en så bra dag det går..
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Kopplar lite trögt! Det var ju en present från dig till honom..då var det ju x-tra roligt eftersom det var bröllopsdag igår!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Linda: ja jag kan om jag vill ;o) Nyfiken som attan på vad du klickat… ;o) Kram!

    Annelie: regnar som attan här också :o( vill inte heller gå ut… inte vovvarna heller för den delen, de hatar regn. Det har du rätt i, det var ju bröllopsdag igår, det tänkte jag inte ens på… undrar vem som fattar mest trögt… ;o) Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh vännen...
    saknar dig!!!
    Grattis så på bröllopsdagen i efterhand!!!!
    Och vilka läckra tatueringar!!
    Jag och maken ska göra någon tatuering på oss som symboliserar oss..
    vet inte ännu vad och var det ska sitta..
    men då ska vi minsann boka in hos hos din man!!

    Vilka häftiga babuschkor:-))
    Så söt du är som tänkte på honom<3

    Jag har förbokat prespring och köpt en sak på tradera (som du har och som jag har dreglat på såå) så här finns inga mer pengar till reaköp...
    Nu står vi ju med dubbla boenden och jul framför oss:-(
    Kan vi inte ta en fika dag snart???

    Kraam gumman

    SvaraRadera
  6. vilka underbara tatueringar!!! Grattis! <3
    Häftiga babuschkor med.

    Massa mega kramar till dig goding!

    SvaraRadera
  7. Tackar för en himla trevlig ( som vanligt) stund igår :-)
    Nu dröjer det ju X antal veckor innan vi ses. ha det bäst med allt & framförallt, hörs vi inte innan så har en RIKTIGT underbar semester & njut till 100 %

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  8. Mia: ja det är bara att hojta. Har ni adressen till hans hemsida förresten? Annars kan jag maila över den så får ni se lite vad han gjort och kan. Sååå nyfiken jag är på ditt Tradera-klick nu. :o) Och som jag saknar dig! En fika snart hade varit superduperkul! Vi får styra upp något. Kram vännen!

    Tina: ja babuschorna var så coola att jag nä’stan ville ha dem här hemma.. han har sin samling i sin studio… men nu har jag ju bild på dem i alla fall… Kram snygging!

    Johanssonskan: tack som tusan själv... blev inget med det vi pratade om idag heller, ingen chef i faggorna... Men det kommer... Njut du också, som fan!!! Vi kanske ses i jul, maken är redan införstådd med att du kan dyka upp här... ;o) Kram!

    SvaraRadera