Jag har varit iväg och jobbat några timmar i dag. Utomhus! I regnet. Shit vad kallt! Fryser fortfarande.
Och ändå prackade jag på mig lager som var tänkta att funka som värmare snarare än som snyggingar.
Tog en dagensbild, bara för att liksom, när jag kom hem nyss men nu hittar tant Slarv inte kortläsaren.
Så därför kan jag inte visa den på stört. Planen är dock att leta upp kortläsareländet och droppa av dagens lite senare.
Men så länge kan jag istället bjussa på mina senaste två Tradera-klick.
Jag är ju egentligen fånigt vidskeplig och brukar inte ”våga” visa upp plagg innan de flyttat in.
För jag tror i min skadade lilla hjärna att visa i förskott är lika med att det strular fett och jag aldrig får dem.
Men det funkar för darling
Linda så nu har jag bestämt mig för att tuffa till mig och göra det i alla fall.
Om inte annat så för att bevisa för mig själv att jag är just psykopatlöjlig.
Det började i gårkväll med den här:
Jag har spanat in den väldigt länge. Har hittat den på Tradera några gånger men för det mesta har den blivit alldeles för dyr.
Eller så har jag blivit överbjuden och missat när auktionen gått ut.
Så var det nu också, överbjuden.
Men ännu fanns chansen att knipsa hem den när jag gick in på T i gårkväll. Så då gjorde jag det. Till ett drömpris!
Bara längtar tills den kommer!
Ett litet dilemma är dock vad jag ska ha under. Vill hitta någon fin vit underklänning som är rak upptill och med spets och grejer.
Tror ni det hade funkat med en sådan under?
Och någon som vet var det finns en underklänning i den stilen som jag efterlyser?
När jag nu ändå är inne på frågestund; någon som vet vad wrapen heter?
Men hur lycklig jag än må vara över att den snart bor här (om inga katastrofer kommer emellan vill säga…) så kunde jag inte låta bli att placera ett klick på T i morse också.
Den här gången på den här:
Älskar min röda och eftersom lila är min grej ännu lite mer så blev jag överlycklig när jag hittade den på rea hos Ajabaja i veckan.
Hann inte klicka hem den därifrån på direkten. Några timmar senare fanns tiden till det. Men dock inte toppen i min storlek.
Slutsåld!
Fy fan vad surt det kändes!
Snacka om lyckochock när den plötsligt fanns tillgänglig mitt framför mina ögon på T istället.
Inte fan kan man hålla fingrarna i styr då…
Hur tänker ni? Visa innan man har sina klick hemma eller inte?
Hoppas ni har en bra lördag. Nu ska jag och make knalla iväg på en mathandlingstripp. Ses senare! Kram!