Powered By Blogger

tisdag 11 maj 2010

Dagens – i behov av stylinghjälp

Det blir bara ett kort och snabbt inlägg i dag. Och det i form av en premiär. För jag kunde inte hålla mig från att inviga 9th sweater, trots att jag inte lyckats klura ut bästa partner för nykomlingen. Så det blev improviserat hitte-på.
Som enligt min smak blev lite för matchat – fast det egentligen inte matchar alls om man ser plaggen i dagsljus.
Men definitivt alldeles för beigt för att vara jag. Ja ni kan ju se själva:




















En liten sjal kanske bryter av det enformiga tänkte jag så därför blev även den inblandad i leken.

Men helt ärligt; jag kände mig inte så värst mycket som mig själv i dag. Om ni fattar vad jag menar…
So I need help; någon som har förslag på hur jag ska styla?
Söta Bina hade ett tips på militärgrönt. Den köper jag absolut rakt av, problemet är bara att jag inte har något militärgrönt… Inte än i alla fall.
Så alla idéer mottages med yttersta tacksamhet.

Ha en bra kväll! Vi ses imorgon! Kram!

6 kommentarer:

  1. Jag tyckte den var skitsnygg på, tycker du har matchat det bra! Binas idé var oxå bra!
    men om du inte lyckas ändå så har du en köpare här, hihi. 9th sweater är supersnygg!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. alltså jag tycker du är super snygg i den! Löv it on you!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Tycker att du fått till det jävligt bra! Annars skulle det kanske vara snyggt med sidenunderklänningen du har med blommor i dark powder kanske, eller blir det för rörigt? Kram stumpan!

    SvaraRadera
  4. För en matchnings-fegis som jag själv så tycker jag det är superfint. har tyvärr inga bra tips.

    kram

    SvaraRadera
  5. Super snyggt! Hmmm tips...provat med någon av de svarta Chrysalis eller Suiteheart? Vet inte vilken som passar bäst i längd.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack snälla alla för att ni 1: orkar höra på mitt dravvel 2: är så gulliga att ni skriver här! Det betyder väldigt mycket!
    Ska testa lite olika kombinationer i helgen tänkte jag. Ingen jaghar i huvudet nu men skam den som ger sig. Blir det schysst så visar jag. Kram!

    SvaraRadera