Powered By Blogger

onsdag 5 maj 2010

Tant Stress visar dagens

Eftersom jag trots ett sinnessjukt jobbschema har hotat med att i alla fall visa mig en gång om dagen så får ni här en bild på hur Tant Stress visat upp sig i en stad i nordvästra Skåne i dag. Iklädd:

Cotton Ribbon Cardigan, lila – Odd Molly
Private embroidered dress, chalk – Odd Molly
Chrysalis minigown, lite liliac – Odd Molly
Ljusgrå jeansleggings från Vero Moda
Och spetssjalen som uppenbarligen har limmat fast runt min hals

Hoppas ni har en bra kväll! Vi ses imorgon! Kram!

6 kommentarer:

  1. Ja vad kan man säga....Du är sinnesjukt snygg. Blir så förbenat sugen på en lila Chrysalis:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  2. Ja, du säger att du är stressklädd men skitsnygg är du !!!!
    Älskar den koftan och tillsammans med linnet är den skitsnygg!
    VILL HA!!!
    :-)
    Ha det gott gumman, ta hand om dig,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja inte har du slängt på dej det där i farten bara, eller ???? Det ser ut som om du planerar noggrant hur du vill kombinera dina plagg och lila med chalk är en höjdare, jättefint verkligen.

    SvaraRadera
  4. Du är en mästare på kombinationer!;)
    Bra inspiration för oss som inte har samma fantasi att få ihop det=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Hallå snygging!

    Jaaaa, svar ja....mina leggings halkar alltid ner. Jag blir tokig och jag verkar alltid köpa fel storlek. Glansiga trosor under går fetbort har jag kommit på. Vill man inte ha ylletrosor så leggingsen inte kan rasa ner så är det nog stringisar som gäller.

    Trots din stress så lyckas du alltid klä dig så vackert, du är en riktig inspiration...fast det har jag väl sagt förut. ;-)

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  6. Superfin i din kombo!! Verkligen vacker!! Tack för klänningen, har inte hunnit skriva innan, har haft sjukt mycket på jobbet och privat. Tyvärr satt den som en säck....inget att göra men glad att jag fick chansen att köpa den i alla fall.
    Hoppas du har det bra.
    KRAM!!

    SvaraRadera