Powered By Blogger

onsdag 26 maj 2010

Odd Mollys egen webbshop på g?

Det blev inget gå till jobbet för mig i dag. Mår fortfarande riktigt ruggigt skakigt… Dock måste jag jobba på hemmaplan i alla fall… :o(
Och sedan gå inom jobbet innan klockan 9.00 imorgon bitti med det jag får ihop i dag…
Men SEN är det London!!!

Har börjat fundera över min packning så smått. Inget skoj… för jag vill ju tänka smart och ha så lite som möjligt med mig… någon smartpackare som har tips på hur man gör?

Sedan sprang jag av en tillfällighet på den här sidan på nätet; Odd molly online webshop/store.
Vilket jag tolkar som att Odd Mollys egen webbshop är på gång… Någon som vet något mer?
Annars får man väl titta in lite då och då tills den öppnat så lär väl svaret uppenbara sig.

Dagens är av naturliga skäl en hemmasoftaroutfit, i alla fall så länge jag stannar inne.


Den t-shirtkoftaktiga saken kommer från kollektionen ”In odd we trust”
Underklänningen är en private embroidered dress, rose

Jag ska försöka bli klar med mina jobbmåsten idag och ta mig till jobbet så snart så möjligt så jag kan släppa det sedan.
Behöver även lite smått på stan så det kan hända att det dyker upp en outfit 2 här senare. Kram så länge!


13 kommentarer:

  1. Vlket sccop! :) Hoppas det är på g.
    Härligt och välbehövligt att ni snart ska på semester.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å gumman jag tror du jobbar för hårt! Ta det lugnt nu på semestern och V I L A dig med ....om det nu är möjligt i LONDON!;D

    pigga -på- dig- Kram;)
    Adela

    SvaraRadera
  3. Jeanette: javisst behöver vi en webbshop till ;o) Sedan är det ju butiken i Köpenhamn som man väntar spänt på också...
    Ja det ska bli underbart med semester, bara jag blir klar med jobbet, sitter och kämpar med det nu... Massa kram gumman!

    Adela: jag tror du har rätt, alldeles för mycket jobb under alldeles för lång tid tar nog ut sin rätt nu. Tusen tack för din omtanke. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har också fått upp den sidan, Odd mollys webbutik..
    Man kan undra om det är något på G?
    Ha det så trevligt i London!
    Glöm inte bort att vila...
    KRAM på dig

    SvaraRadera
  5. Kollade lite, och jag är tyvärr tveksam. Det känns som att Odd Molly borde vara proffsigare än att smälla upp en wordpress-sida och sen bara låta den ligga?

    Men hoppas kan man ju=)

    SvaraRadera
  6. Grattis till ditt köp, den där har jag också på min sukta-efter-lista ;-)

    Den är verkligen adorable, du kan vara riktigt nöjd med ditt köp.

    Njut nu av London!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  7. Charlotte: har du sett att det blir träff i Malmö den 15 juli. Kul om du kan haka på! Kram!

    Queen: jag känner som du, tveksam, det känns ju lite sådär seriöst. Men man kan ju aldrig veta trots allt. Kass kvalitet, kass hemsida, kanske ett nytt grepp... ;o)

    SvaraRadera
  8. Maria: kan hålla utkik efter den åt dig om du vill. Finns i 3 (vet inte vad du har för storlek...) på T som ännu inte är tokdyr... Massa kram!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen,
    den sidan har legat ute alldeles för länge nu! Tycker jag har haft den liggandes i min favoritlista hur länge som helst nu, o inget tycks hända! Kollar med jämna mellanrum. Kram

    SvaraRadera
  10. Annelie: tycker det känns som att du bekräftade tesen om att det INTE är OM´s egen shop som ska landa där. Jag förivrade mig nog en smula eftersom jag kände wow äntligen när jag hittade den i morse. När jag tänkte efter var jag långt ifrån lika säker/ entusiastisk. Även gamla tanter kan alltså ha fel. Även om det sällan händer... ;o)Kram snygging!

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Hoppas att du piggnar till och riktigt kan känna Londonnjutning. Visst är det lite märkligt att hur ruggigt man än mår så finns det alltid en massa arbete som kan skötas hemifrån...
    Jag gillar sådana där t-shirtaktiga saker, oerhört praktiska och fina.
    Allt gott från Eva Solid

    Ps. Otto hälsar att han har köpt ett lila paket med mjukt innehåll, eftersom det är mattarnas dag på söndag.

    SvaraRadera
  12. Eva: verkar vara en riktigt rekommenderlig herre du fått tag på!Så nu tycker jag att din Otto gott kan komma hit och uppfostra de två phalenérflickorna som inte har samma vett och hyfs...:o)
    Allt gott tillbaka och en stor kram!

    SvaraRadera
  13. Fin som vanligt men du, vad du sliter!!!

    Tog hand om en arbetskamrat idag som klappade ihop pga arbetsbelastning.
    Alltså njut i London men VILA dig.

    kramar i massor

    SvaraRadera