Powered By Blogger

måndag 3 maj 2010

Bara en dagensbild

Jag har suttit här en halvtimme nu och försökt plita ihop ett inlägg men jag får inte fram ett vettigt ord.
Vet helt enkelt inte vad jag ska skriva.
Vill inte gnälla så därför skippar jag att tjata om hur trött jag är, hur sjukt mycket jag jobbar och hur förbannat ful, fet, blek och menlös jag känner mig.
Vill inte ljuga så därför vägrar alla bokstäver som bildar tjohoo och fan vad jag är glad och lycklig att fastna.

Så det blir helt enkelt inget inlägg.
Bara en dagensbild.
För en sådan har jag ju faktiskt lyckats fastna på i dag.
Ses! Kram!

10 kommentarer:

  1. Alla har sådan dagar "that's life" :0) Men det syns inte på din bild i alla fall.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Du är väl det minst feta, fula och menlösa som korsat min väg! Kram på dig du underbara människa:)

    SvaraRadera
  3. Bland dom finaste Mollysarna det finns! Älskar den tunikan!

    SvaraRadera
  4. Men duuuu!! Du får lov att gnälla huuuur mycket du vill! Du har ju en blogg för din egen skull, inte för vår. Gnäll och lev jävel! Jag skall göra mitt bästa för att stötta dig och peppa dig! Vill du att jag skall komma med mer godis ;) Kram gumman!!!

    SvaraRadera
  5. Och jag kan ju trösta dig så mycket som du vill - på finska!

    Känner inte fina fraser på svenska, men vill att du vet, att jag tänker på dig. Och vet du, att du är väldigt snygg och vacker - inte ful, fet eller meninglös. Jag tror, att du är bara lite trött, och därför kommer sådana tanken för lätt. Du måste vila och ta bra hand om dig själv. Behandla dig själv som du behandlar din bästa vän.

    Hoppas det bästa för dig!

    - Tarleena

    SvaraRadera
  6. Blev inte det där ett inlägg?! Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Hej där du vackra människa!
    Jag har skrivit det tidigare men känner att det tål att upprepas, DU är en av alla del bloggare som jag följer som enligt mig har den absolut snyggaste Mollygarderoben, eller i alla fall har förmågan att sätta ihop plaggen på ett snyggt och tufft sätt.
    Å nääää, fet å ful går tvärbort, det var ett nöje å träffa dig och kan absolut meddela alla som ev. tror något annat att just epitetet 'fet' å ful' INTE stämde in på dig.

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  8. Man kan ju ha såna dagar men jag är övertygad om att du varken är fet, ful eller menlös.

    kram

    SvaraRadera
  9. Du är inget av det du nämner. Trött - ja, det kan du iofs vara för du verkar jobba hela tiden. As snygg är du! Om man nu får säga så. En sån tunika skulle få kunna få flytta hem här tror jag. :)
    Kram

    SvaraRadera