Powered By Blogger

lördag 15 maj 2010

Hundar med presenter & dagens

Tusen tack snälla för all hjälp i mitt färgvelande! Ni är fantastiska som lägger tid och energi på en tokig tant. :o)
Har ännu inte bestämt mig. Tillförlitar mig på att kombinationen av era åsikter och sova på saken löser frågan…

Men som jag gillade Evas underbara tips! Hon skrev så här:

”Hundar brukar vara bra på det där med presenter! Joho, det brukar alltid finnas någonting under granen och till födelsedagen "Till matte från Otto" står det på paketen och han misslyckas aldrig.”

Som jag skrattade när jag läste det. Och sedan började jag smida planer...
För jag har ju två hundar… hmmm… Freja kanske köper en vit. Och Ajax en grå… ;o)

Nej det kommer inte att hända att båda wigwamarna hamnar här. Inte nu. Och framförallt inte eftersom vi ska till London väldigt snart.
Men nästa gång det vankas presentdags… då vet man ju vem man ska ge sin önskelista till… :o)

Och på tal om något helt annat. Fast ändå inte eftersom det handlar om Mollysar: en dagensbild:


Emb bikette denim jacket
Alchemistry s/s blouse, liliac
Chrysalis minigown lite lilac
Jeans från Vero Moda

Eftersom jag till största del har lullat runt här hemma i dag så har det mest varit mjukisbyxor på. Men de gånger jag varit utanför dörren så är det alltså dessa plagg som jag haft i sällskap.

Sov gott! Ses imorgon! Kram!

1 kommentar:

  1. Vad trevligt att man kan leda med fler i fördärvet med vissa plagg! (Du gör det hela tiden!)Ha en himla bra söndag du med:) Kraaam

    SvaraRadera