Powered By Blogger

söndag 23 maj 2010

Födelsedags-Molly

Förra helgen var det ett himla tjat om wigwam från min sida.
Var ute och provade, en vit, en grå, i syfte att låta en av dem bli min födelsedagspresent till mig själv så fort lönen landade på kontot nästa gång.
Lön står inskrivet i kalendern på tisdag, födelsedagen är idag.

The make tyckte att det kändes som att dagarna låg i fel ordning och istället för det han tänkt köpa till mig så slog han till på en wigwam. Förbannat praktiskt för då slapp jag
1 stå för notan
2 själv bestämma färg, bara det ett stort plus eftersom jag velat som en idiot i kulörvalet hela veckan.

Så idag blev det invigning med ett år till på nacken för bäraren, börjar bli tungt att släpa runt på alla åren nu, kanske dags att börja vrida tillbaka klockan…



Ja som ni ser, det blev wigwam i grått. Ett makeval som jag är sjukt nöjd med! :o)

Nu lagar vi grillspett på fisk och strax ska jag öppna en flaska rosé som jag köpt efter tips hos snygga Mia.
Jo jag jobbar imorgon, tidigt dessutom men fyller man år så får man faktiskt lov att "tröstsupa"… ;o)

Ha en bra kväll! Kram!


15 kommentarer:

  1. Fin outfit, igen!
    Din drömklänning finns just nu i Tradera, men i storlekar 1 och 3, inte 2....

    SvaraRadera
  2. Bra val!! Min favoritfärg på Wigwam :), men jag tycker jag inte passar i Wigwam:( Du är jättesnygg i din!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Naaaae så sweet av din man!! Perfekt val, den helt klart snyggaste wigwamen!!KRAM O grattis i förskott

    SvaraRadera
  4. Tarleena: tack söta! När det gäller min drömtunika så har jag faktiskt en på väg. En supergullig tjej som hörde av sig och skulle sälja sin. Jag fick förstatjing! Snacka om schysst! Nu är det bara din drömklänning vi ska ha tag på också... :o) Kram gumman!

    SvaraRadera
  5. Cristina: tacktack! Jag tyckte inte heller att jag passade i wigwam... eller voile som jag har i rosa. Det tog ett bra tag att fatta tycke för den, men när jag väl blev kär i den så blev jag dunderkär. Ibland slår klicherna in, som den här till exempel; Plötsligt händer det... ;o) Kram!

    Filippa: tack söta!!! Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej och hipp hipp hurra på födelsedagen!

    Snygg wigwam och supersnygg på dig och med dom stövlarna till. Rosé är heller aldrig fel.

    Hälsningar från Eva Solid

    SvaraRadera
  7. Tänk vilken karl du har! Hur fan ska jag få S att köpa sånt åt mig?! Grått är ett bra val, skulle jag också köpt! Hoppas födesedagen har varit jättelyckad:) Skål och kram!

    SvaraRadera
  8. Hipp hipp hurra på din födelsedag!!! Grattis underbara du! Du är superfin i din wigwam hjärtat! <3

    SvaraRadera
  9. GRATTIS på födelsedagen!!!! Min lille son fyller år i morgon och svärmor på tisdag så jag ska tänka på dig när vi äter tårta imorgon!! Och vilket bra val maken gjorde! KRAM

    SvaraRadera
  10. Stort grattis på födelsedagen!
    Du är superfin i din Wigwam!
    Underbar födelsedagspresent.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  11. Grattis på födelsedagen!!! Vilken fin present! Låter som en härlig och sund inställning till livet & föedelsdedagsfirandet - precis i min stil. :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. :o) kanonstor kram till er alla fantastico tjejer!!! Ni är bäst!

    SvaraRadera
  13. Stort grattis på födelsedagen, bra val av maken jag har köpt en likadan.

    SvaraRadera
  14. Såå fin du är i den! Super snyggt!

    Grattis till dig finaste underbaraste Josanne!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  15. Grattis snygging, o hipp hipp hurra..(liite försenat)
    Gullig make som tog över ångestbeslutet, bra smak har han också! Hoppades det skulle bli den gråa!

    Kram
    (jackan såldes efter knappt 40min på tradera)

    SvaraRadera