Powered By Blogger

torsdag 6 maj 2010

Om konsten att vara sig själv

Anledningen till att jag klär mig som jag gör är för att det är så jag trivs bäst med mig själv.

Jag går på egen känsla. Ingenting annat!

Ibland tycker jag att jag lyckas med mina klädkombinationer. Ibland inte.
Och när det mest ser för taskigt ut så kommer man längre på att skratta än att gråta.

Att våga testa är det viktiga, i alla fall för mig som sätter mod före högmod.
Jag har aldrig utgett mig för att vara någonslags modeinspiratör eller Mollyguru.

Så det så! Kram!

10 kommentarer:

  1. det är ju det som gör din stil cool och unik, den passar dig perfekt och du sätter din egna tuffa personliga prägel på! Så de så=)
    Keep up the good work!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Sorry Josanne!
    Du ÄR en Mollyguru när det gäller stil, du är den okrönte Drottningen när det gäller coola kombinationer.
    Sug i dig å live with it :)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Så sant som det är sagt! God natt gumman!

    SvaraRadera
  4. Håller med föregående talare här! Du har en cool stil och vågar vara dig själv!;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Söta du, du behöver inte utge dig för att vara någon mollyguru, det kan vi andra göra åt dig;-)
    Tror att de flesta gillar din stil men framför allt, vi gillar dig för den du är!
    Tycker att du har en cool och snygg stil,
    den är snygg men inte för uppklätt snobbig även om det är dyra kläder du bär..
    Och det viktigaste av allt, man ska klä sig så att man själv trivs, det är det som är det viktigaste:-)
    Kram på dig snygging!!
    Ha en underbar fredag;-)

    SvaraRadera
  6. Det är ju det som är så härligt med dina outfits man ser hur du trivs och det är du! :)

    Ha en skön helg!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Det är just att du är som du ärsom gör att din Molly blogg är en av mest läsvärda!!

    SvaraRadera
  8. Men du! Du är ju en sann inspiration för oss andra fegisar!!! TAck vare dig har tom JAG!!! släppt på tyglarna lite och det är jag dig evigt tacksam för! Du är en av de töser som jag beundrar mest och hoppas inte du har fått ngon annan bild för jag tycker du ROCKAR!

    SvaraRadera
  9. Du är en stor inspiration för mig! Du är så underbart fin och vacker i dina olika outfits!
    Tänker ofta på dig när jag ska försöka komma på nån bra outfit men att lyckas få fram allt så bra som du gör funkar oftast ej. Där ligger jag efter.

    Massa Mega KRAMAR

    SvaraRadera
  10. Du är supercool, gillar verkligen din stil!!!! Gillar även din tunika du har på denna bilden, vilken kollektion kommer den ifrån? Tror inte jag sett den någon gång...

    SvaraRadera