Powered By Blogger

torsdag 13 maj 2010

En första hint om träff

Jag tänker tota ihop en träff i Skåne den 15 juli. Galet långt fram jag vet och en torsdag mitt i sommaren och semestertider.
Mitt emellan lön dessutom men fantastico Linda är i de skånska faggorna då så jag tänkte passa på att få träffa henne igen och förhoppningsvis en massa av er andra också.

Det här är bara en första hint för jag tänkte att om någon vill komma med förslag och önskemål på var och hur så tar jag tacksamt emot sådana.
Malmö eller Köpenhamn?
Finns även ett förslag på Helsingborg men det är ju en pyttig byhåla i jämförelse.

Tanken är lite shopping, något att äta, helt opretentiöst. Men som sagt ännu är det öppet för allt.
Så om någon är intresserad av att haka på eller komma med idéer så skriv en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com.

Jag är ledig i dag, välkomna extratimmar jag tänkte spendera på städning och lite jobbplanerande.
Men först ska jag och maken bege oss ut på havet för att investera i lite öl och vin, sådant som är bra att ha hemma när suget faller på.

Vi ses senare. Kram!

11 kommentarer:

  1. oh jag vill va med! Men jag tror jag jobbar natten till fredagen och då blir det lite svårt. Ska se om jag kan byta runt på något sätt... Kramar

    SvaraRadera
  2. DrMolly: hade varit kanon om du kunnat byta för hade varit så så så himla skitkul att träffa dig igen!!! Håller tummarna att det funkar! Kram!

    SvaraRadera
  3. Tror du jag inte skulle komma?! Så himla roligt och att träffa Fru G!!!
    Klart jag vill!!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Jag förstod precis vad du menade i går! Det är lugnt:) Vad jag längtar tills juli nu då! Jag åker gärna till både Malmö, har bara sett tågstationen där. Ha det så bra på havet med Mr Josanne:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Fengxumamma: klart du ska komma!!! Tro inte du kommer undan :o) Hoppas du gärna träffar den här fru G också... ;o). Kram!

    Linda: ja Malmö känns roligare än Helsinghåla. Så Malmö får det bli. Så ska bara resten styras upp också, fast har ju tid på mig. Känns bra. Mindre koll på Malmö dock men det finns det ju några underbaringar som har... Längtar redan! Kram!

    SvaraRadera
  6. Ohh! I´m in!!!! Skall göra allt i min makt för att kunna komma ner!
    Angående Chrysalisarna så hoppas verkligen jag det med!! och jag förstår precis vad du menar med att du fått användning för kläder du inte riktigt vetat vad du skulle göra meed förr. Lite så känner jag med vissa plagg.. Om ändå jag hade en... :D Kram vackra du!

    SvaraRadera
  7. Sanni: JAAAAAA!!! Så nice det hade varit att äntligen få träffa dig också!!! Håller alla tummarna! Kram!

    SvaraRadera
  8. O det låter superkul! Måste kolla läget med om det skulle vara möjligt att åka;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  9. Trevligt! :) Skoj att ha något att se fram emot.

    SvaraRadera
  10. Oh hur kunde jag glömma att du med är Fru G , sorry!!


    kramar

    SvaraRadera
  11. Åh va roligt med en ny träff i sikte:-))
    ska genast kolla upp hur det ser ut i kalendern!!
    Torsdag....Hmmm, får iså fall fjäska lite för mannen om ledigt:-D
    Men jag återkommer, så klart man jag inte vill missa detta!!
    Stor kram vackra du!!

    SvaraRadera