Powered By Blogger

tisdag 25 maj 2010

Drömmen har anlänt!

Jag borde egentligen hoppa, studsa och tjoa av ren och skär lycka. Och det gör jag faktiskt också. Men bara inombords för så här slut som människa har jag nog aldrig varit förut.
Ligger i sängen snudd på apatisk och kan knappt röra mig. Det är nästan så jag börjar bli lite rädd…

Lyckoruset som även kroppen borde hänga med på handlar uteslutande om bilden. Om Rostunikan! Drömtunikan!
Äntligen är den min!!!
Tusen miljoner tack till supertrevligaste fantastiska Annelie som hörde av sig och erbjöd sig att sälja sin. Jag mailar dig ikväll eller imorgon.

Jag slet upp finaste inpackade paketet och släpade mig upp och tog bilden, för prova måste man ju.
Drömplagg som man nästan jagat ihjäl sig efter är ju alltid förenade med ett visst sting av nervositet. För ska det bli hiss eller diss…
Är bilden man målat upp i sitt huvud bara en ouppnålig illusion. Eller…
Jag är för trött för att ge mig på en seriösare provning men det känns riktigt riktigt bra!!!

Hoppas vara lite piggare och ha hjärnan i bättre beredskap för mer skrivande imorgon. Ses då! Kram!

UPPDATERAT Annelie - jag mailar dig imorgon, kommer inte åt "jobbmailen" där du finns just nu...
Åsa J - du har däremot mail som jag skickade tidigare i dag.

16 kommentarer:

  1. Den är så otrolig fin på dig! Grattis till ditt efterlängtade köp. :)
    Var rädd om dig!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette: det samma hörru du om att vara rädd om sig.
    Har tänkt på dig och saknat dig. Hoppas inget hänt... Stor kram!

    SvaraRadera
  3. åhhh, så fin den är på dig!

    Ta hand om dig finaste!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Verkligen snygg på dig! förstår att du är glad!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Åååh så fin du är i den.. Jag är så glad o lättad den passade dig!
    Tack för du masade dig upp o tog foto..gå o lägg igen! Du verkar rätt slut just nu..
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Stor kram från avundsjukast i mellan-Sverige! Klockrent!

    SvaraRadera
  7. God damn!! Du är smoking hot i den gumman!! Kram hjärtat!

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Så fin, så fin på dig. Ja, visst är det så ibland att man tänker in någonting som man tror ska bli bra och så blir det bara pannkaka eller tvärtom ibland. Hiss är det definitivt.

    Hälsningar från Eva Solid

    SvaraRadera
  9. Du är så fin i din drömplagg, grattis! Det var verkligen värt att vänta! Ta god hand om dig nu, och sov och vila tillräckligt, så att du får dina krafter tillbaka. Du är i mina tanken, vännen!

    SvaraRadera
  10. Men vad rar du är! Jag gör detsamma med dig. :-) Jag brukar läsa din blogg, gillar dina lager-på-lager-outfits. :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Den är superfin på dig, jag vet inte varför min aldrig blivit använd, jag tycker att den är lite för fin till vardags men den är klockren med jeans så jag måste bara börja använda min också. Take care....

    SvaraRadera
  12. Really beautiful!! Mmmm....sååå fin i den!

    kram
    Adela

    SvaraRadera
  13. Tusen och åter tusen tack för era värmande kommentarer. De gör gott i mitt stress-skadade tillstånd! KRAM!!!

    SvaraRadera
  14. Åh, vad fint!
    Grattis till din hett efterlängtade tunika, vad skönt att du inte behövde vänta så länge till!
    Vad snygga vi ska vara i våra ros-tunikor i sommar!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  15. HelenaS: ja det gick snabbt trots allt.
    Vad kul att den passade på dig också!!! Och att du tycker om den! Hoppades ju på det eftersom jag hade så dåligt samvete som surade för att jag inte vann den... inte så kul för dig att läsa när du var så glad. Nu är vi båda glada. Och ja snygga ska vi vara i sommar ;o)
    Stor kram!

    SvaraRadera