Powered By Blogger

måndag 17 maj 2010

När vision och verklighet skiter sig X2

Att tanke och verklighet kan vara två skilda världar har jag bekräftat i mina outfitbilder tidigare. Här kommer nästa bevis, i form av dagens stass:


Emb bikette denim jacket
Alchemistry ss blouse, liliac
Slipdress blue (som den kanske heter...)
Chrysalis minigown, lite lilac
Jeans Vero Moda

Tillsammans = too fucking much. Fast jag lovar att det såg helt annorlunda ut i mitt huvud när jag fick spontanidén att kombinera dessa plagg.
I realiteten föll det platt.
Men hade jag inte testat hade jag inte vetat…
Nu försöker jag klura på hur jag skulle gjort istället. Någon som har en idé?

Det har varit en dag i den brutala trötthetens tecken för min del. En massa att-göra-krav och noll ork går definitivt inte ihop.
Så för att summera måndagen den 17 maj så får nog när vision och verklighet skiter sig X2 bli rubriken för min del.
Och med det sagt drar jag mig ur Blogglandia för den här gången.

Fast om ni inte har tröttnat fett på mig vid det här laget så ses vi imorgon. Ha en bra kväll! Kram!

8 kommentarer:

  1. Håller med dig lite här, du skulle skippat en av underklänningarna. Det hade blivit kanon. Skönt att ha gubben hemma va?! Hur gick det med det vi pratade om i går förresten? Kram!

    SvaraRadera
  2. jag tyckte det var snyggt!! Gillar nedersta volangen som bara sticker fram... Hur skulle det bli utan alchemistryn?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag tycker att det ser snyggt ut men håller med Dr. Molly att du skulle testa utan alchemistryn.
    Och på återseende i morgon.

    Hälsar Eva Solid

    SvaraRadera
  4. Jag har alltid (iallafall så länge jag kan minnas) levt efter devisen att man alltid ska prova allt minst en gång.
    Så, helt rätt att prova och nu behöver du inte göra just den kombiantionen igen hehe...

    /Carina

    SvaraRadera
  5. Ha ha å vad får jag upp för 'kontrollord' om inte hokusbokus =)
    Här ser du en som kan trolla med knäna!

    SvaraRadera
  6. Alltså jag måste ju vara knäpp för jag gillade verkligen outfiten. :) Men jag har iofs inte utgett mig för att vara normal va?
    Åhh så dåligt samvete, har inte haft tid att svara dig på ditt mail, ska göra det i veckan. Låååååvar! :D
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja, då får jag också vara lite knäpp för jag gillade den faktiskt på dig:-)
    Men om det känns mycket så kanske skippa en av klänningarna??
    Jag har varit ledig nu sen i onsdags förra veckan och ska börja jobba imorgon..
    Här sitter jag, mannen väntar i sängen..
    Borde nog gå och lägga mig för mina rutiner är inte som de borde nu och jag kommer nog mest troligt att vara död imorgon:-D
    Kraam snygging

    SvaraRadera
  8. Tycker det var coolt på dig!
    Jag gillar lager på lager.
    Du kan gott kräma på med samma färger/nyanser tycker jag; för du är så pass rockig i grunden :)
    Keep shining!
    Tjing!
    Lotta

    PS Tack för din blogg!
    Kan du inte visa mer av jobben du gör?
    Uppskattar grafisk formgivning (och Odd Molly)!

    SvaraRadera