Powered By Blogger

tisdag 18 maj 2010

Dagens – inramad av gnäll

Sommaren som verkar härska på en rad andra ställen längre norrut bojkottar fortfarande Skåne. Så för att inte riskera köldskador fick det bli denna påklädda mundering i dag.

Emb bikette denim jacket
Fields of Lace, röd
Chrysalis minigown, dark powder
Jeansleggings Vero Moda
Tyg & skinnkängor inköpta på Wacken Open Air 2009
och självklart inte utan min favvosjal

Och då har jag även ytterligare en jacka på mig vid utomhusvistelser…

Jag är mest vansinnigt trött hela tiden just nu. Deckade med datorn i sängen när jag skulle läsa bloggar och svara på era kommentarer i gårkväll. Skyller en del av tröttheten på vädret…

Fast nu har jag inte tid att gnälla mer över det. Dags att ta tag i jobbet igen.
Ses ikväll! Om inte tanten faller i koma igen… Kram!



9 kommentarer:

  1. Snyggt!!!!!! :-) Uschamej och vara så trött. Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Gnäll du gumman, du gör det med flaggan i topp i alla fall. Fan vad snygg du är i den röda FoL:en. Är inte alls avundsjuk;) Ha det bäst. Kram!

    SvaraRadera
  3. men nu har ni väl också sol??? Den strålar här i super-söder... KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Aha, premiär för din röd dröm, grattis för en fin köp! Du ser bra ut i den...

    SvaraRadera
  5. Synggt!!! Hoppas du snart får vila ut och slipper vara så trött.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så vansinnigt snyggt, önskar att jag hade förmågan...

    Hälsningar Eva Solid

    SvaraRadera
  7. Var har du varit idag? Jag åkte förbi Helsingborg i em och då var det nog 17 grader i alla fall. I Ängelholm där jag befunnit mig idag har det varit strålande väder. Så skönt det behöver vi verkligen nu.

    SvaraRadera
  8. Måste bara säga att du alltid lyckas klä dig och kombinera alla underbara mollysar (o annat)
    på ett underbart härligt sätt!! Jag vill ju ha allt du har på dig hela tiden.....

    SvaraRadera
  9. Så snyggt så snyggt!
    Jag tror att bara det kommer bättre väder så blir man piggare direkt..
    Allt känns bättre med lite solsken;-)
    Kram vännen

    SvaraRadera