Powered By Blogger

fredag 7 maj 2010

Matlagning, make och massa djur

Jag hade planerat att skriva ett längre inlägg här och nu. Om mitt humör a la mordhotat bi igår, om Tradera och två OM-plagg på ingång.

Men mitt liv som orealistisk tidsoptimist fick ännu en gång ge vika för verkligheten.
Som just nu är matlagning, make och massa djur.
Och eftersom jag inte är speciellt sugen på att bränna något av det så hoppar jag ut härifrån igen.

Men om ni trodde att ni slapp se mig bara för det så har ni fel. Här kommer nämligen my outfit of today.

Och en kram som avslutning.



5 kommentarer:

  1. Love your sweet dogs!
    Du är fin som vanligt!

    Kram gumman;)

    SvaraRadera
  2. Super fint!
    Ha en underbar kväll.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaha, nu får jag ångra lite till att jag inte köpte en sån! Den finns ju inte på nån webbshop heller:( Ha en bra kväll med man och djur! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad man blir sugen på Praire toppen eller vad den nu heter. :)
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. jättefint! Åh vad jag gillar den prarie, den är såååå snygg!
    kram

    SvaraRadera