Powered By Blogger

måndag 10 maj 2010

Strejkande Internet, upp över öronen & dagens

Som om det inte var nog med skitväder och missad auktion i går så gick Internetuppkopplingen ut i vild strejk.
Här ska minsann inte kopplas upp något gallskrek den och så var det liksom med det.

Så ni kan ju försöka gissa hur surförbannad jag var resten av kvällen i går… :o)
För att citera Filippa i hennes underbara och så sjukt passande kommentar nedan; ”som en PISSUR 2åring som är skitdryg en hel dag…”
Som jag garvade nu när läste den. :o)
Och miljoner tack för era andra kommentarer också! De hjälpte! För i dag är jag bara lite sur… Nja, kanske lite mer än lite men inte som igår i alla fall...

Ska försöka svara er bättre senare. Kanske inte i dag för jag sitter på jobbet nu med saker långt upp över öronen och sedan kommer jag att vara ute på jobb hela kvällen. Är hemma klockan 21 med lite tur…
Survarning på det också kan jag lova… :o( Trött på att jobba jämt…

Så ses vi inte mer i dag så är det för att tanten har deckat. Eller för att vi inte har lyckas få rätt på Internetuppkopplingen. Droppar av en dagensbild på vägen ut. Som går i ljusa färger i ett försöka att muntra upp mig själv... Effekten av det kanske kommer senare...
Hoppas ni får en bra dag! Kram!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha! Ja men så är det ju! Iallafall här. Skyller ibland på sambon att det är hans fel tom, hihi

    Hoppas det känns lite bättre idag...kram!

    SvaraRadera
  2. Filippa: Haha... jag kände också att jag var väldigt väldigt nära att skylla på maken. Men lyckades konstigt nog hålla mig i skinnet den här gången :o)
    Vi verkar helt klart lika galna du och jag ;o)
    Jo det känns lite bättre i dag, med betoning på LITE. Ses gumman! Massa kram!!!

    SvaraRadera
  3. Jobba inte ihjäl dig människa! Hoppas att dagen har varit bra och att humöret är lite bättre! Fast jag får nog hålla med Filippa jag med, det kan ta några dagar;) Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Bra att det lagt sig lite iaf. De ligger där och gror ett tag för att sedan fösvinna!

    SvaraRadera