Powered By Blogger

fredag 21 maj 2010

Gårdagens

Den här bilden skulle ha hamnat här redan i morse. Så var tanken. Så blev det inte.
Datorn hemma bestämde sig för att vägra starta och först nu har jag lyckats hitta en kortläsare på jobbet som funkar. Alltid är det något...

Men här kommer i alla fall det utlovade alstret på gårdagens outfit.


Hoppas verkligen att jag får rätt på datorn hemma ikväll… Eller att backup-planen att låna en annan håller...
Så förhoppningsvis ses vi i kväll igen! Kram!

5 kommentarer:

  1. Varför ser inte jag sådär självklart cool ut jämt?! Du är übersnygg, eller var då i går! Stärker bara min tes om att jag MÅSTE ha en sån Prairie-sak...
    Kram gumman:)

    SvaraRadera
  2. Hej, du är alltid väldigt snygg i dina Mollysar! (läser din blogg dagligen fast dålig på o kommentera)
    Hur som helst har jag efter mycket velande o vånda bestämt mig för lägga ut (tradera) tunikan som du efterlyser..
    Är du intresserad kan du maila mig på
    annelie.feldreich@telia.com

    Annars kommer den ut under helgen med ett köp nu pris.
    Trevlig helg, Annelie

    SvaraRadera
  3. Snyggt och hoppas det löser sig med datorn! Irriterande när det inte funkar;)

    kramis
    Adela

    SvaraRadera
  4. Måste prova en prairee topp även om jag aldrig ser så läcker ut!

    massor med kramar

    SvaraRadera
  5. Linda: du om någon ser självklart cool ut jämt!!! Dags att inse det gumman!!!
    Om jag hade fått bestämma hade du absolut haft Praire-saken, för du var riktigt grymt skitsnygg i den när vi provade i Stockhom! Så det så! Kram!

    Annelie: jag är absolut och väldigt mycket intresserad!!! Har mailat dig! Från min privata mail med mitt riktiga namn så du vet! Kram!

    Adela: det finns nog inget som kan göra mig mer frustrerad än när tekniska saker inte funkar, förmodligen för att jag är så sjukt oteknisk och inte vet hur jag ska göra. Man vill ju ha koll… på allt ;o) Kram!

    Fengxumamma: tror du hade varit kanonsnygg i den. Du är kanonsnygg i det mesta! Så skippa det där inte läcker för det är så långt ifrån sanningen man kan komma! Så det så! Kram!

    SvaraRadera