Powered By Blogger

måndag 24 maj 2010

Dagens i blixthastighet

Det är lite sanslöst vad helgerna bara far iväg. Hux flux är det måndag igen och man sitter på jobbet.
Insnurrad i papper, datorer och ihärdigt ringande telefoner.
Och det känns som en evighet sedan det var helg… Märkligt.

Men det blir en kort vecka för mig, bara tre dagar sedan hägrar London. :o)

Men fram till dess blir det jobb i 140 kilometer i timmen.
Därför blir det bara ett inlägg i blixthastighet här och nu. En bild på dagens stass.

Hoppas hinna in om en sväng ikväll igen. Ha en bra dag! Kram!

10 kommentarer:

  1. Lovely as always! :) Vad härligt med semester i London.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så snygg kombo det där! Väntar hem en FOL i powder, hoppas innerligt den kommer passa mig..
    Var iväg tidigare idag med ett paket till någon..Jobba inte ihjäl dig nu innan Londonresan! Kram

    SvaraRadera
  3. Jeanette: sorry att jag är så lusig på att skriva hos dig... stress som tusan... :o(.
    saknar dig som tusan dock! Kram vackra vän!

    Annelie! Håller tummarna! Stenhårt! För jag älskar mina FoL! Du har mail förresten. Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Annelie: precis när jag hade tryckt skicka så damp ditt mail in.. vi har skrivit om varandra. Hoppas du sett mitt mail! Kram! Igen!

    SvaraRadera
  5. http://www.tradera.com/Odd-Molly-troja-9th-Sweater-strl-2-purple-helt-ny-auktion_162902_113311106
    En liten frestelse kanske.....

    SvaraRadera
  6. Hej och godkväll!

    Så snyggt du får till det.Det är något med jeansjackor som gör att allt blir bra eller också är det du. Ha det så bra i London, skulle gärna åka dit men var i Venedig med mannen i mitt liv för en liten sedan.

    Hälsningar Eva Solid

    SvaraRadera
  7. Linda: tack söta syster, har på minnes... får kolla hur ekonomin rusar åstad i London först... nåt du vill att jag ska kolla åt dig där by the way... maila i så fall. Kram!

    Eva: Venedig är ju inte fel, en drömstad på min lista. Att det blev just London den här gången beror på att flygtiderna var bäst. Låter kanske dumt men lite tid över på ledighet gör att man vill slippa strul med byten och massa väntetider...
    Resan är vår födelsedagspresent till oss själva och varandra. Mitt emellan "ångestdagarna" Mr make fyller år strax efter hemkomst...Kram! Och hälsa Otto från Ajax :o)

    SvaraRadera
  8. Wow vilken ursnygg kombo. Vad är det som skymtar fram där under FOL:en??? Perfekta längder att kombinera ihop! London låter inte fel alls! Själv ska jag en sväng till Berlin nästa vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Lika läcker som alltid är du!!!
    Skrev ett inlägg till dig igår men det måste ha blivit något knas för jag ser att det inte är med:-(
    Men jag grattade dig och skröt om vilken söt man du har som shoppade sen finaste wigwam till dig...Den färgen tycker jag är snyggast men jag ser död ut i grått med mitt bleka ansikte så jag köpte ju en i lite powder istället...Snygg som bara den är du i den iaf!!!
    Och så vill jag ju veta vad du tyckte om Lorden???
    Här på systemet tar det nästan slut direkt när det kommer in så man får vara snabb:-D
    Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  10. Nena: under FoL´en har jag chrysalis minigown, liliac. Jag bara älskar mina chrysalisar, de passar till i princip allt!
    Berlin är inte helt fel, har varit där några gånger.
    Shit vad snygg du var i rostunikan hos Katinka igår!!! Min är på väg, ligger hos postombudet nu, maken plockar med sig hem ikväll. Nervös och glad, äntligen! ´Hoppas bara att jag är ens hälften så snygg i den som du är!!! Vad du vad den heter förresten? Massa kram!

    Mia: samma har hänt mig när jag skrivit hos dig... att det aldrig dykt upp...dumt...
    har jag sett dig i wigwam powder... tror inte det, måste in till dig och kika, tror det är kanonrätt färg till dig.
    Lorden var helt klart godkänd! Det blev dock bara ett pytteglas så jag behöver nog lite mer för att bedömma honom rättvist. Men låter dig veta igen när jag bekantat mig med honom lite bättre. Kram!

    SvaraRadera