Tanken var att inviga Wigwam, dark pink idag. Men eftersom mina idéer och min verklighet sällan drar speciellt jämt så blev det inte så. Av olika skäl som jag spelar svår med och därför lämnar därhän. Istället blev det denna outfit:
Parker coat, chalk (som den kanske heter…)
Scarf scarf, royal
Livalot blouse, almost black
Chrysalis minigown, almost black
Jeansleggings från Vero Moda
svarta Primeboots
Yes, jag vet, det är de sämsta tänkbara bilder man kan presentera. Men skyll på maken, för de är tagna i hans tatueringsstudio. :o)
Var tvungen att dra med mr A på den ena bilden eftersom han dels satt och drällde där utan ett skit att göra när jag kom dit och dels för att han är en högt älskad kompis. Trots att han inte bär Mollysar… :o) Fast om allt går enligt planerna så ska han hålla matlagningsskola med mig och mr Make i helgen, han är nämligen grymmast i landet på att laga vegetarisk mat och då förtjänar man en liten hörna här i bloggen tycker jag…
På väg till studion passade jag på att plocka upp mitt paket från AjaBaja. Art silk tunic, dark grey. Så grymt mycket snyggare än jag någonsin kunnat föreställa mig!!! Så det där med att en bild aldrig ljuger kan man fetglömma. I alla fall i det här fallet, för här pratar vi produktbilder kontra verklighet 0-10…
Har försökt plåta men beckmörkret hindrar rättvisan så ni får hålla er till imorgon när dagsljuset är på plats igen… ;o)
Nu en skitsen middag, sedan tv, så over and out för mig idag. Kram & sov gott!