Powered By Blogger

lördag 23 oktober 2010

Bildcensur eller bara jävla skitblogger...

Min tanke nu var att kasta ut ett gäng bilder från min och Lingonberries färd bland vinter-Mollysarna på AjaBaja igår. Men förbannade skitblogger strular å det grövsta och efter att utan minsta framgång ha försökt att få in fler bilder den senaste halvtimmen så ger jag upp… Och det blir bara de här två…


















... tills vidare i alla fall... Får väl se om det funkar lite smärtfriare senare så jag kan kicka ut fler bilder eller om det helt enkelt är så att de har fastnat i censuren och därför aldrig får tillträde i offentligheten... Grrrr!!!...

Jag kan i alla fall avslöja att förhandsfavoriter snabbt blev strukna ur tankesystemet och helt andra Mollysar som hamnade i ilfart skyhögt upp på önskelistan.
Vad som fick följa med mig hem igår Ingenting! Fast kanske idag istället… Återkommer med mer om det lite senare. Hoppas ni får en bra lördag. Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag ser allt vad du provar för finheter där! Vill se mer:) Ha en bra lördag! Kram gumman

    SvaraRadera
  2. Ska testa att få ut lite mer nu strax. Men först ska du få mail... :o) Kram!

    SvaraRadera