Powered By Blogger

tisdag 26 oktober 2010

Och i paketet jag hämtade idag fanns…

Jag hade en i chalk som jag tyckte var för liten. Art of non sense hade en i cherry som hon tyckte var för stor. Jag drömde dessutom om den i cherry. Hon ville hellre ha en i chalk. Swap swap och så föll plötsligt alla pusselbitarna på plats. Så min chalk bor numera hos Helene och hennes cherry har funnit en ny trygg famn i min omsorg.
Vi pratar paketet jag hämtade i förorten idag och vi pratar Alpaca hoodly knit.



















Jag testade den med Wigwam i grey eftersom jag ville se om det funkade… svaret på den frågan är väl njäää, eller vad säger ni?
Om inget annat så är den en myskofta utan dess like, funkar hemma eftersom jag saknar sådana plagg å det grövsta, funkar förmodligen även borta… Framtiden lär utvisa men jag gillar den som tusan.

Nu tar jag mig friheten till en datorfri kväll… igen… Ses imorgon. Kram!

8 kommentarer:

  1. Vilket härligt swap!! Underbar färg den där cherry! Har aldrig testat denna koftan men ser onekligen myspysig ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Cherry är verkligen en underbar färg, du är jättefin i den.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh den är så fin!!! Grattis till eran swap!
    kram

    SvaraRadera
  4. Åh så fin!! visste inte att den fanns i den färgen ens :-)
    Ha en skön kväll!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Jättefin kofta, kanske snyggare med nåt annat än Wigwamen, men det fixar ju du:) Ha en bra kväll stumpan! Kram

    SvaraRadera
  6. Sikken läcker färg ! Jo, du kan nog mixa ihopa något ännu snyggare än med Wigwamen :-)
    Fick ditt nummer ! Så nu är det ändrat i luren :-)

    Ha det godis så ses vi snart förhoppningsvis ♥

    SvaraRadera
  7. Helene: ja jag är supenöjd. Tack för lyckad swap. Kram!

    Annelie: ja den är superskön, perfekt i höstrugget. Kram!

    Hilde: tack snälla! Kram!

    Jeanette: tacktack! Kram!

    Peggy: jag har bara sett den en gång tidigare på Tradera, förra året typ, då missade jag auktionen så jag är glad. Kram!

    Linda: ja jag har ju några plagg till i garderoben att testa att matcha med så det ska nog fixa sig. ;o) Kram!

    Johanssonskan: kanon! Vi hörs darling. Kram!

    SvaraRadera